Thomassino88 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 en venn av meg har en sånn haman 520 eller var det 523
matsrh Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Åssen bil er egentlig det der? Lekebil med plastikk skjært av andre lekebiler
MortenK Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Spiritus Sancti skrev: Åssen bil er egentlig det der? Bmw M3 AMG Laughing Nyeste på markede det!! Kryr jo av dem
BimmerE46 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 fete hjul, spinners??? Kunne hatt de på Citroen Berlingoen til dama.!!!
Spiritus Sancti Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Har dama di berlingo? Rått, digger berlingo! De hadde nok passa ja:)
Mr.Silver Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 linjene over taket minner veldig på Z4 coupe igrunn... men var langt ifra tøft
BreitBau Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Nummer 14 er ikke så værst.. Eier tenkte litt i egne baner.. Sier ikke at det er fint, men om man har lyst å prøve er det bra gjennomført hvertfall.. Nummer 16: Horribelt at han faktisk presterer å si at det er en handlevogn-vinge.. Gå hjem å gjør hjemleksa di.. Gt vinga med spacere, er bare noen cm lavere enn det der.. Nummer 25 hadde vært strøken med annen lakkjobb.. Nummer 55: Når ble det helt feil å ha Rieger GT-leppa? Montert litt langt frem men likevel.. Nummer 73: Hvit med skikkelige felger og warsteiner dekor tror jeg denne hadd blitt helt grei. Nummer 96: Nå er det vel flere her inne med nøyaktig lik front..? Nummer 198.. Sykeste bakfelgene jeg har sett.. Nummer 210: Jøss.. Akkurat nok skills til å bytte felger.. Dette må jo være verdens fineste BMW siden han er mannen til å si hva som er rett og galt.. Ellers var det mye interessante linjer ute å gikk
Ullsokk Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Åssen bil er egentlig det der? Target #146: Honda Accord BMW Nightmare Qualification: BMW headights & Grill + Mercedes rearlights Verdict: Are those shower heads sticking out of the rear seats?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå