Gå til innhold

Min erfaring med http://caraudiosecurity.com


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med de?

bestillte akkurat to sett med Focal 130A1 til den nette sum av 117 pund, men ser at de har satt ned prisen igjen, nå koster de 58.69 pund pr stk, i går var prisen nede i 66 pund så 78 pund så steg den til 89 pund igjen, virker som om man må følge med på siden deres hele tiden for så å slå til på ett bra tilbud.

http://caraudiosecurity.com/shop/produc ... /4581.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarer meg selv jeg, fikk mail nå:

Order update: Shipped.

Payment for your order has now been taken and the goods have been despatched to our courier. The goods should be delivered to your designated address within 3-4 working days.

Så får vi se, driitbillig med ca 1200,- for 2 sett med Focal 130A1 regner med det kommer moms i tilegg da men, uansett billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv når du har fått de da. Slik at man vet leveringstid sånn ca. Ser ut som du har gravd fram en side med gode priser! :)

Ble sendt med DPD i England og ligger hos Tollpost i Haugesund, har bestillt levering i morgen, så skriver ett innlegg når jeg har fått de.

noen som vet om man må betale moms til tollpost eller får jeg regning i posten? kan det vær at Tollpost tar betalt for frakten også? tenker siden jeg ikke har betalt noe frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da fikk jeg høytalerne:

68nc1vwc25vz96d06ylh_thumb.jpg

betalte 1 564,74,-

Regner med når momsen kommer så ender totalen opp på ca rundt 2000,-

Men uansett ikke så verst, har vel spart en 5-600,- pluss at jeg er en erfaring rikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Får man disse til å skrive på pakken at det er en gave da tro:P ? slipper moms da vettu:P

Vet ikke, men jeg slapp frakten, vet ikke hvorfor jeg, kanskje de glemte at jeg skulle betale frakt?? men uansett så bestillte jeg en Scorpion bakpotte fra Larkspeed i England, de slo av den Engelske momsen sånn at jeg bare betaler den Norske momsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...