leholtet Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Passer originale 18" m3 felger på en standard e46 coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 skal det såvidt jeg vet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 har ikke e46 m3 inpress som en 5serie bak da? rundt et 25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Tror nok du må valse bak, eller sette på smalere dekk. M3 har ca 20mm lavere innpress bak enn en standard coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 har ikke e46 m3 inpress som en 5serie bak da? rundt et 25? jo kan vel kanksje stemme det... siden skjermene er breiere bak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Passer originale 18" m3 felger på en standard e46 coupe? Nei. Det passer foran, men bak må du valse rimelig bra. 3-4cm tenker jeg, om du skal ha 255/35-18 dekker på. Orginale m3 felger har et27 bak. Jeg har selv hatt orginale e46 m3 felger liggende i garasjen, men disse ble solgt da de ikke passet på min e46 ci... Mvh S.Arnesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 passer ikkje:) må valse japp.. yarp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Ok, kjipt! 4-5 cm er mye!.. finnes det replica felger noe sted på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OWP Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Ok, kjipt! 4-5 cm er mye!.. finnes det replica felger noe sted på nettet? tror kanskje eiker-motorshop selger noe replica felger som passer, mener det er m5 design felger, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Jeg har replika M5 felger til salgs, ligger i salgstråden om det skulle være av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 M5 felgene er meget pene, men jeg er ute etter e46 m3 felgene.. ingen som har erfaring med hvor man får tak i de? vet det er mange e46'er coupeer som ruller på m3 replica felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå