e30powah Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 ein yamaha rx-v657=forsterkerein eltax 15toms sub2stk scansonic med dobble 10'ere i2stk radionettet med dobble 8'ereog radionettet center;)alt er ca 2 årgammelt, kanskje litt eldre,ønsker gjerne bud på dette:) spørsmål så bare spør i vei så skal eg prøve og svare så bra eg kan:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 foresten ny pris på alt var ca 17tusen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Selge sub alene? Trenger noe litt bedre... Kan forresten skrive under på at RX-forsterkerene holder mål... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Bilder ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 skal prøve og få tak i noen litt seinere på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 kan også byttes mot ein grei bil om noen har?og er villi til og bytte:) helst en so har skilt osv, samma kas merke bare eg liker det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 oooi 316 beklager eg ikke har svart deg såg det ikke før no:( ja er muli det går:) men helst alt samlet egentli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 bump beklager ikke noen bilder men om noen vil ha kontakt meg så kan det sendes på sms/mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 bump, btw vil helst att annlegg skal hentest om noen vil kjøpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 eg har funnet ut en ca pris på anlegget og det ligger på ca6-7tusen eg vil ha:) eventuelt kan selgest billigere ved hurtig avgjørelse, kan også byttes i forskjelli, bil anlegg, bil eller forslag:) mvh gnusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 bump, er vel noen som vil ha seg eit skikeligt anlegg vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 bump vill ha dette vekk, kom med bytte forslag uansett hva det er billig bil, bil stereo osv alt muli:) vil helst ha dette vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå