Lars89 Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Billige vinterhjul til E30 IX ønskes kjøpt! Alu/stål ingen betydning, men må være greie/gode dekk. Dekk med eller uten pigg. Ikke altfor langt fra Grimstad. (SØRLANDET) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 BUMP! Haster litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Ingen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oldolo90 Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Har felger til E30. Disse har sittet på en 316, vet ikke om det er samme som ix. Det er noen alu, 14toms tror jeg. Står på piggdekk, men en god del av piggene er løsnet.. Det ene dekket lekker også luft, har ikke sett hvor det kommer ut fra. Kan se når jeg kommer hjem i kveld, og ta bilder om du vil? Bor på Hægeland, mellom Evje og Kr.sand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Jeg har noen 14 toms stålfelger med nesten nye nokian hakka4 pigg. ligger i mandal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Har felger til E30. Disse har sittet på en 316, vet ikke om det er samme som ix. Det er noen alu, 14toms tror jeg. Står på piggdekk, men en god del av piggene er løsnet.. Det ene dekket lekker også luft, har ikke sett hvor det kommer ut fra. Kan se når jeg kommer hjem i kveld, og ta bilder om du vil?Bor på Hægeland, mellom Evje og Kr.sand. Ikke samme innpress (skiller 12mm), men tror de kan brukes. Så lenge det er nok spor og de ikke er haugamle er jeg interissert. Ta gjerne bilder! M-alpin: veldig interessant. PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oldolo90 Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Har felger til E30. Disse har sittet på en 316, vet ikke om det er samme som ix. Det er noen alu, 14toms tror jeg. Står på piggdekk, men en god del av piggene er løsnet.. Det ene dekket lekker også luft, har ikke sett hvor det kommer ut fra. Kan se når jeg kommer hjem i kveld, og ta bilder om du vil?Bor på Hægeland, mellom Evje og Kr.sand. Ikke samme innpress (skiller 12mm), men tror de kan brukes. Så lenge det er nok spor og de ikke er haugamle er jeg interissert. Ta gjerne bilder! M-alpin: veldig interessant. PM Mer enn nok spor, er kun kjørt en sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 sendt pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå