Slatan Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 KOM MED BUD!!!! Må bort. Står der bare til irritasjon og unødvendig leie! BMW 520i selges med delebil. 535i. Alt av deler som behøvs for å bygge 520i til 535i er der. Delebil er forøvrig opprinnelig svenskreggistrert, men er momset inn til landet. Masse gode og brukbare ekstradeler i tillegg til motor, kasse og drivlinje! Prosjektbilen er helt ribbet og har kun 2 små rustflekker(/antydninger) på gulvet. Ellers så har du steinsprut og et par små bobler. Godt utgangspunkt. Om du ordlegger deg rett hos statens vegvesen så skal det være muligheter for å få dette bygget godkjent. Da jeg tok telefonen opp dit var dem forøvrig ganske positive til dette. Prosjektbilen er komplett, men som sagt i deler. Startet med å fjerne lyktespylere på frontfanger da jeg ønsket å ha et cleant resultat. Mangler forsetet da jeg solgte dette til en pris jeg ikke kunne si nei til. Følger forøvrig med ok skinnstoler. Noe sitteslitasje, men ingen hull. Elektriske stoler og sofa. Eneste du må kjøpe utenom er nytt motorledningsnett til m30b35! I tillegg følger det med Borbet A 17" med splitter nye dekk, kun slitt ut stripene som tegnes på kjørebanen! 4 herje alufelger / vinterfelger 4 stål. Eneste negative å si er at prosjektbilen har et låsesystem som har klikket helt, så dørene er vanskelige å låse og et rent h*lvette å få opp, om det i det heletatt går! Og at "V8 fronten" ble ødelagt da noen drittunger prøvde å stjele luftintakene. Men om du er litt fingernem så får man dette til å godt som nytt Prosjektbilen er sort og delebilen er blå/grå Kontakt Mail: Hanisen [at] gmail [dot] com TLF: 48137212 (Helst mail eller SMS pga bråkete arbied! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 *bump* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 KAN GÅ FOR 25.000 VED HURTIG AVGJØRELSE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 har du fleire bilder av bilen? og er bilen/bilane norsk registrert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Fagernes i valdres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 har du fleire bilder av bilen?og er bilen/bilane norsk registrert? Skal prøve å ta noen flere bilder i kveld eller i morgen Prosjektbilen var registrert, men tok av skiltene PGA ombygging.. Delebilen er svenskregga, men er momset inn til norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 okei. kas års modell er bilane da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 sein 89 modd på 520 og 87 på svensken! Driver forøvrig ute nå og klargjør bilene til å hentes. alt av deler blir puttet inn i bilene. Forstilling på 520 blir skrudd på igjen i løpet av kvelden så det skal være enklere å få denne ut av garasjen og opp på tralle! Skal benytte meg av sjansen å ta noen flere bilder nå av bilene! Kan forøvrig være med å frakte 1 av bilene et stykke om du ikke skal ha dem så langt. Og du må stille med ekstra tralle som er godkjent! (Har sett for meg maks 2 timers kjøretur til ankomst. Kan også sette fra meg biltralla på avtalt sted!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Her har dere noen flere bilder http://s195.photobucket.com/albums/z48/Driftkidden/bmw/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 sein 89 modd på 520 og 87 på svensken!Driver forøvrig ute nå og klargjør bilene til å hentes. alt av deler blir puttet inn i bilene. Forstilling på 520 blir skrudd på igjen i løpet av kvelden så det skal være enklere å få denne ut av garasjen og opp på tralle! Skal benytte meg av sjansen å ta noen flere bilder nå av bilene! Kan forøvrig være med å frakte 1 av bilene et stykke om du ikke skal ha dem så langt. Og du må stille med ekstra tralle som er godkjent! (Har sett for meg maks 2 timers kjøretur til ankomst. Kan også sette fra meg biltralla på avtalt sted!) Kan ikke være 87 modell da E34 kom i 1988 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Bilen er vell produsert i 87. Liten glipp i fra min sin side! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 okai. etter mi meinig er den værtfall overprisa siden dei er av dei første som kom, og bilane er i dela. så lykke til med salge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 Nåja. Vil nå ikke si at dette er overprisa selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 går for 20.000,- om dette blir kjøpt før januar er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg