Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøp en skikkelig presenning eller lignende å dekke over bilen med også, altså en som er beregnet for bil. Min bil ble også tidligere stående et par måneder i ro, og jeg gikk ned å starta den opp en gang iblandt. Gikk bra det, var kun batteriet som tok kvelden siden jeg ikke gadd å koble det av. :D

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Min bil ble også tidligere stående et par måneder i ro, og jeg gikk ned å starta den opp en gang iblandt.

Dette er ikke anbefalt, la bilen stå helt i ro

Dette fordi du vil få kondens i olja ved å bare starte den opp, skal man først starte noe som lagres over tid, bør det kjøres slik at det blir skikkelig driftsvarmt. Dette skyldes kondens som du vil få i olja ved slik tomgangskjøring noen minutter, motoren må ble godt gjennomvarm før slik kondens forsvinner fra olja

Skrevet
Har du husket å gi den godnattaklem? :)

Seff, Alle i familien syntes jeg er rar fordi jeg tenker mer på bilen enn beinet mitt som i morgen blir boret og strukket 3.2 cm :P

Skrevet
Har du husket å gi den godnattaklem? :)

Seff, Alle i familien syntes jeg er rar fordi jeg tenker mer på bilen enn beinet mitt som i morgen blir boret og strukket 3.2 cm :P

må du gå med sånn skinne på utsiden av foten da?

Så et program på nrk3 om lave menn som fikk slik operasjon på begge bena, for å bli høyere :)

Skrevet

Jeg må gå med 2 runde rammer som holder fast beinet, på den sitter det masse skruer som må skrues hver dag i 32 dager. Jeg er mest redd for at akillisen og de andre nervene og musklene som må strekkes. Hørt de kan rykke :S. Mye tøying må til da selv om det kommer til å gjøre vondt sier legen.

Lykke til med operasjonen hvertfall.

Takk takk, blir bra med 2 like lange bein :P

Skrevet
Jøss, visste ikke man fikk coilovers til beina ;)

Hehe.. Må bare huske å skru rette veien, sånn at ikke beinet blir enda kortere.. :wink:

Ja..også må det vel skrives inn i "vognkortet" (pasientjournalen) :wink:

Skrevet
Jøss, visste ikke man fikk coilovers til beina ;)

Hehe.. Må bare huske å skru rette veien, sånn at ikke beinet blir enda kortere.. :wink:

Ja..også må det vel skrives inn i "vognkortet" (pasientjournalen) :wink:

Haha, uansett operasjonen gikk fint da. Sitter i senga på sykehuset nå og er høy som en sjiraff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...