Brian Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Kjøp en skikkelig presenning eller lignende å dekke over bilen med også, altså en som er beregnet for bil. Min bil ble også tidligere stående et par måneder i ro, og jeg gikk ned å starta den opp en gang iblandt. Gikk bra det, var kun batteriet som tok kvelden siden jeg ikke gadd å koble det av.
Fredheim Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 Parkert med presenning og ctek batterilader, regner med at det går bra nå.
stroker Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Min bil ble også tidligere stående et par måneder i ro, og jeg gikk ned å starta den opp en gang iblandt. Dette er ikke anbefalt, la bilen stå helt i ro Dette fordi du vil få kondens i olja ved å bare starte den opp, skal man først starte noe som lagres over tid, bør det kjøres slik at det blir skikkelig driftsvarmt. Dette skyldes kondens som du vil få i olja ved slik tomgangskjøring noen minutter, motoren må ble godt gjennomvarm før slik kondens forsvinner fra olja
Fredheim Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 Har du husket å gi den godnattaklem? Seff, Alle i familien syntes jeg er rar fordi jeg tenker mer på bilen enn beinet mitt som i morgen blir boret og strukket 3.2 cm
eriklepe Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Har du husket å gi den godnattaklem? Seff, Alle i familien syntes jeg er rar fordi jeg tenker mer på bilen enn beinet mitt som i morgen blir boret og strukket 3.2 cm må du gå med sånn skinne på utsiden av foten da? Så et program på nrk3 om lave menn som fikk slik operasjon på begge bena, for å bli høyere
Fredheim Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 Jeg må gå med 2 runde rammer som holder fast beinet, på den sitter det masse skruer som må skrues hver dag i 32 dager. Jeg er mest redd for at akillisen og de andre nervene og musklene som må strekkes. Hørt de kan rykke :S. Mye tøying må til da selv om det kommer til å gjøre vondt sier legen. Lykke til med operasjonen hvertfall. Takk takk, blir bra med 2 like lange bein
Deep Dish Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Jøss, visste ikke man fikk coilovers til beina Hehe.. Må bare huske å skru rette veien, sånn at ikke beinet blir enda kortere..
Dr_S Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Jøss, visste ikke man fikk coilovers til beina Hehe.. Må bare huske å skru rette veien, sånn at ikke beinet blir enda kortere.. Ja..også må det vel skrives inn i "vognkortet" (pasientjournalen)
Fredheim Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Jøss, visste ikke man fikk coilovers til beina Hehe.. Må bare huske å skru rette veien, sånn at ikke beinet blir enda kortere.. Ja..også må det vel skrives inn i "vognkortet" (pasientjournalen) Haha, uansett operasjonen gikk fint da. Sitter i senga på sykehuset nå og er høy som en sjiraff.
Fredheim Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Tenker litt på bilen min da men den har det sikkert fint Her er værtfall et bilde av montert coilovers:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå