Gå til innhold

Strekke ledninger til kupevarmer i E39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har lagt ledninga fra motor rommet og i kupen på en e39 før? er det mye styr? må man borre i metallet den veggen hjernen er innenfør i en plastkasse ? og strekke ledninga bak kassen?

Noen som kan forklare? evnt bilder?

Skrevet

jo har sett den. men må det borres gjenna metall se bilde på side 2. vestre side bilde 2 .

heller e det bare sånn brann matte man må stikke gjenna.

noen som har gjort denne oppgaven? mye arbeid

Skrevet

Har gjort dette i min, ikke så mye styr. Men du må ha en stor borr for å lage hull i plastenboksen der kupefilter og sikringene/relene sitter. I følge skissa ser det ut som det går å trekke kabelen under plastboksen, men dette fikk jeg ikke til. La kabelen helt nederst i boksen. Borrer da hull fra kupeen og inn i boksen, og fra boksen gjennom matta ut i motorrommet.

Det er ikke noe metall du må igjennom, bare plast og den matta i motorrommet.

Det som var kukete var å få tredd den j***a kabelen gjennom disse hullene. Men med en stålvaier, ei hjelpende hånd og litt tålmod, så gikk det til slutt ;-)

Lykke til! Digg med varm bil når det er 20 speik om mårran!

Skrevet

Har defa pakke liggende lenge har grudd for å ta i ferd med jobben.... spesielt lufting av systemet etter på... Men har bestemet meg for å ta det så snart som mulig.

Så interessant å med tips og psysisk support :lol:

Skrevet

det er en gjennomføring på førersiden. der panserwire går gjennom. den kommer ut under pollenfilteret, ved bremseveskebeholderen. du kan jo alltids gå den veien om du vil...

Skrevet
-2r hvordan gjorde du det med ladekoblinga, når batteriet er i bagasjerommet ?

Jeg la ikke opp batterilader, men du har jo + i motorrommet under en plastpropp, går vel sikkert an å koble seg på denne på et vis?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...