Amzoch Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Hei Noen som har lagt ledninga fra motor rommet og i kupen på en e39 før? er det mye styr? må man borre i metallet den veggen hjernen er innenfør i en plastkasse ? og strekke ledninga bak kassen? Noen som kan forklare? evnt bilder?
tomerikk Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Se på denne linken: http://www.defa.com/wup_files/80.pdf
Amzoch Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 jo har sett den. men må det borres gjenna metall se bilde på side 2. vestre side bilde 2 . heller e det bare sånn brann matte man må stikke gjenna. noen som har gjort denne oppgaven? mye arbeid
-2r Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Har gjort dette i min, ikke så mye styr. Men du må ha en stor borr for å lage hull i plastenboksen der kupefilter og sikringene/relene sitter. I følge skissa ser det ut som det går å trekke kabelen under plastboksen, men dette fikk jeg ikke til. La kabelen helt nederst i boksen. Borrer da hull fra kupeen og inn i boksen, og fra boksen gjennom matta ut i motorrommet. Det er ikke noe metall du må igjennom, bare plast og den matta i motorrommet. Det som var kukete var å få tredd den j***a kabelen gjennom disse hullene. Men med en stålvaier, ei hjelpende hånd og litt tålmod, så gikk det til slutt Lykke til! Digg med varm bil når det er 20 speik om mårran!
Bjørner Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Har defa pakke liggende lenge har grudd for å ta i ferd med jobben.... spesielt lufting av systemet etter på... Men har bestemet meg for å ta det så snart som mulig. Så interessant å med tips og psysisk support
Robin L Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 det er en gjennomføring på førersiden. der panserwire går gjennom. den kommer ut under pollenfilteret, ved bremseveskebeholderen. du kan jo alltids gå den veien om du vil...
Bjørner Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 -2r hvordan gjorde du det med ladekoblinga, når batteriet er i bagasjerommet ?
-2r Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 -2r hvordan gjorde du det med ladekoblinga, når batteriet er i bagasjerommet ? Jeg la ikke opp batterilader, men du har jo + i motorrommet under en plastpropp, går vel sikkert an å koble seg på denne på et vis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå