BMW_Larsen Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 ta kontakt for fler spørsmål. er på kikk etter en god bruks-bil.. kom med forslag!! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Innbytte i denne? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15898280 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 3 serie som bruksbil er igrunn ikke så intresangt da stolene blir for små.. er ganske lang så nakkestøtten blir nesten som skulderstøtte..hehe(litt overdrevet men) så beklager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Du kan få en god bruksbil OG en "morrobil" 1 stk Audi 80 1,9 TDI(manuell) + 1 stk 1,4 Polo OpenAir(automat)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 ikke for og vere frekk men klarer ikke å se hvilken av disse som er morro bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Med fare for å være litt useriøs: Fylle bensin er IKKE morro, det slipper man omtrent med en polo. Å skru er jo til tider morro, og det slipper man ikke med en polo. Neida, poloen er ikke akkurat noe morrobil, men en kurant by-bil på varme dager. Audien er dog en genial bruksbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 (og om man i tilegg er suicidal så er polo en kjempebil å kræsje med, da man så og si er garantert å dø) *om dette er av gamle typen?* OK OK nok OFFTOPIC ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 jeg fomlerte morrobil litt dålig i utgangspunktet da.. men en bil men bakjhjuls eller 4hjuls trkk med litt mer hk enn en polo da.. mer som et leketøy som jeg kan ta ut av garasjen på kveldene og bruke litt.. om det ikke er ferdigbygd så jør ikke det så mye.. som sakt..er åpen for foslag så fr4nk skal ikke henges ut av sitt forslag her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 60 K UT UKA.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Har en audi s2 som er så og si ferdig Kan vell beregnes som lekebil :---D Eller har jeg en opel rekord med 2.2 i og sperre det er morro bil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 60K er alt for billig for en sånn bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 har en ny bil på gang så må betales..så selger jeg denne nå så slipper jeg mere lån..om jeg ikke får solgt den før handeln skrur jeg bare opp prisen og beholder den til noen kommer med rett sum.. for bilen er gulle god. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 er det noe mangler/skader? km er 330 000 om jeg forstår anonsen rett? noe som er gjort med automaten? rust? serivicehefte/ annen dokumentasjon? bor i krsund, så er bare å ta veien over fjellet om det blir aktuelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 er det noe mangler/skader?km er 330 000 om jeg forstår anonsen rett? noe som er gjort med automaten? rust? serivicehefte/ annen dokumentasjon? bor i krsund, så er bare å ta veien over fjellet om det blir aktuelt... den har en liten blulk på framskjerm og noen rusbobbler i hjørne framme på taket.og litt nede på førerdør. ikke noe farlig rust. jepp 334tusen har den tuslet og er i meget bra stand. atomaten fungerer utmerket. ingen trøbbel med den.. ta turen over brua å ta en kikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 pris oppjustert igjen da lån er ordnet å ny bil kommer i garasen i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg