Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en BMW 320 cabriolet 2007 modell. Det er fruen som bruker den til daglig og hun klager på at hver gang hun skal spyle frontruta så spyles frontlyktene også. Og den strålen er så sterk at hele bilen blir klissvåt. Dette sier hun er irriterende og spørsmålet er da: Går det an å ordne det slik at det kun er frontruten som spyles når hun trykker på hendelen?

Skrevet

nei, mener det ikke går me mindre du kobler vekk hele lyktespylerne..

Er grunnet at lyktene ikke skal bli skitne når du har xenon..

Skrevet
Har en BMW 320 cabriolet 2007 modell. Det er fruen som bruker den til daglig og hun klager på at hver gang hun skal spyle frontruta så spyles frontlyktene også. Og den strålen er så sterk at hele bilen blir klissvåt. Dette sier hun er irriterende og spørsmålet er da: Går det an å ordne det slik at det kun er frontruten som spyles når hun trykker på hendelen?

Du får si til henne at om bilen blir "kliss våt" er den kanskje det ifra før av pga. regn :) hvem kjører cab i regn uansett?

Skrevet

Du får si til henne at om bilen blir "kliss våt" er den kanskje det ifra før av pga. regn :) hvem kjører cab i regn uansett?

Hehe, skjønner henne egentlig for når bilen er nyvasket og fin så er det irriterende at bilen blir full av spylerveske når hun bare skal vaske frontruta. Rart at BMW har et så teit system...

Skrevet

Men, når bilen er nyvasket og fin.. Har du da behov for å guffe ned frontruta med spylervæske? Jeg pleier hvertfall aldri å gjøre dette... ;)

Skrevet
Men, når bilen er nyvasket og fin.. Har du da behov for å guffe ned frontruta med spylervæske? Jeg pleier hvertfall aldri å gjøre dette... ;)

Hehe, æ har gitt ho klare istrukser om å ikke ligge så nært bilen foran for da kommer det masse skit og lort på våres bil men det er ikke alltid hun husker på hva jeg sier skjønner du...:-)

Skrevet

jeg vet det går ann å fjerne sikringen dersom det er en pumpe kun for lyktespyler. så er det noen biler som ikke spyler lyktespyler dersom du ikke har skrudd lysbryteren til kjørelys, vet ikke om det er sånn på nyere bmw

Skrevet
Kjøre med park og tåkelys kanskje løser problemet?

D va ikke et dumt forslag. D skal prøves!!

Let us know hur det funket da.

Har på flere biler hvert min løsning på problemet uten og koble det helt vekk. Greit og kunne ha muligheten til å spyle dem også.

Skrevet
Spyler den hver gang?Sikkert noe innstillinger på dette for den trenger jo ikke spyle hver gang,kanskje 5-6 gang eller noe sånt.

Ja, den spyler hver gang. Hadde det vært en sjelden gang hadde det jo bare vært bra det men hver gang er strengt tatt unødvendig...:-) På Land cruisern er det en egen bryter for spyling av frontlysene.

Skrevet

hehe

Mine lyktespylere har aldri fungert.

Det er pga at den er tettet igjen der som den suger opp spylervæske til lyktene med ein liten "propp", slik at lyktespylerne ikkje får noe spylerveske.

Enkelt, men genialt. 8)

Skrevet
hehe

Det er pga at den er tettet igjen der som den suger opp spylervæske til lyktene med ein liten "propp", slik at lyktespylerne ikkje får noe spylerveske.

Enkelt, men genialt. 8)

sikringa er lettere

Skrevet
hehe

Enkelt, men genialt. 8)

Her snakker vi oppfinnsomhet:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...