Gå til innhold

Er det noen som vet om disse felgene passer min e36?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørs litt hva slags innpress (ET) det er på disse felgene. På min E-36 går det i alle fall med felg 8,5*19 ET43 med 225/40-19 foran og 235/35-19 bak :D Bilen er senket 60/40

Skrevet

altså, de går jo på, og så lenge de er til e36 og alt det der, så skal de passe... noe jeg vil tro de gjør også... er jo mange her med så breie felger!

Skrevet

min objektive mening er at de kan bli veldig fine, men vil tippe de blir litt for store... kult med store felger, men har egentlig skjønt at 18 er stort nok på en e36... de har en tendens til å se veldig høye ut med for store felger...

men absolutt, felgene er jo lekkre!

Skrevet

Disse passer Foran, men vil tro du må valse litt bak. Eller gjøre bilen stiv og spørre om du kan få dekk med litt strekk på, det er også en måte å gjøre det på :P

Skrevet

På denna Coupen min sitter det felger med 35 inpress, den er det valset buer på i overkant av 1 cm, og der sitter det 245 bak, og det går så det dundrer..

Men kan være enig i at 19'' blir for stort, om en ikke har senket bilen riktig, og antagelig må gå ned det en har å gå på rulle omkretsen +/- minus 5.. så hvis du tar en profil lavere og senker den 60/40 eller noe så er det ikke så ille....

Skrevet

8.5*18 ET35 med 255/35-18 subbet iallefall på min bil, subbet også bittelitt med 225/40-18 :?

Men er nok av de som mener 9.5" og Et35 er max på E36 uten valsing.. Men at det går uten å subbe, har jeg vanskelig for å tro!

Er også en del forskjell mellom å ha brede 17" 18" el 19"

Når det er sagt, så syntes jeg 19" blir litt for stort til e36. Da må den isåfall senkes så mye at den sikkert ikke bli mulig å kjøre med :twisted:

Skrevet

har hatt 9,5 med 225 dekk på e36 coupe.

det gikk fint det men hadde justerbart på da og det sto på stivt;)

men tok sene og valset littegrann og da subbet det aldri ikke med 5 i bilen+bagasje engang

dette var da 18 tommere med 35 innpress, hadde 8,5 foran med 215 dekk det gikk fint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...