Ballder Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Da blir det muligens noen bål stekte pølser med etterfølgende glatt kjøringskurs i lunsjen i morgen. Navara som er hevet 2,5" på 31" dekk. Bli nok ikke den mest ville kjøringen der med den. Er jo firmabil tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Da blir det muligens noen bål stekte pølser med etterfølgende glatt kjøringskurs i lunsjen i morgen.Navara som er hevet 2,5" på 31" dekk. Bli nok ikke den mest ville kjøringen der med den. Er jo firmabil tross alt. Kommer en gjeng nedover i fem tia i morgen også ta deg en lang lunsj da vel:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 detta hadde vært fryktelig gøy å prøve.. Kan vi ikke bare bli enige om en tid og ta en tur? Få med Cotte og Sanner også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 detta hadde vært fryktelig gøy å prøve.. Kan vi ikke bare bli enige om en tid og ta en tur? Få med Cotte og Sanner også.. hehe, thomas er helt sikkert med! må si jeg litt skeptisk til å ta med bilen ut på isen, har 0 erfaring med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Da blir det muligens noen bål stekte pølser med etterfølgende glatt kjøringskurs i lunsjen i morgen.Navara som er hevet 2,5" på 31" dekk. Bli nok ikke den mest ville kjøringen der med den. Er jo firmabil tross alt. Kommer en gjeng nedover i fem tia i morgen også ta deg en lang lunsj da vel:p Tror ikke det er smart og kjøre felleskjøring med logo preget bil gitt. Men er store muligheter for at jeg kanskje kjøper noe fast food og tilringer ettermiddagen som tilskuer ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Hi-Fi Lasse, destroyy og jeg kommer ved 5 tiden i morra Detta blir show gutter og jenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 husk at det vanker en bot på den nette summen av 10000kr pr pers viss politiet kommer da, sånn at dere veit det. Dette regnes som kjøring i utmark og er helt 100% ulovlig uansett om mann har avtale med grunneier slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Så lenge man har godkjenning fra kommune/fylkesmannens kontor er det ikkeno problem. Ofte må man ha reguleringsplan for sjøen (som koster noe sånt som 40k). Hvis dem ikke har det er det som lagrinn sier. Men er denne sjøen litt unna allmenheten, og ingen naboer som har noe imot det, så er det mye som skal til før det kommer noen sinte onkler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 husk at det vanker en bot på den nette summen av 10000kr pr pers viss politiet kommer da, sånn at dere veit det.Dette regnes som kjøring i utmark og er helt 100% ulovlig uansett om mann har avtale med grunneier slik jeg har forstått det. folk har kjørt på det vannet i mange år uten at onkel har sagt noe går nok bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 får vel komme opp en tur imorra jeg også.kjører en blå rav4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Fare for at vi kommer en tur imorra. Men hvordan er isen ? Jeg har lettere noia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 har ikke vært der på noen dager så veit ikke helt.hadde noia selv når jeg var ute på isen med bilen til mamma hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 er ikke noe bane der da så kan bruke hele vannet Gleder meg til jeg får prøvd e30n der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 kult ikke etter kl 19 og ikke føre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Noen som har målt isen ? Ser for meg overskriftene "Rånere gjennom isen under forbudt råning" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå