Gå til innhold

sjuvannet

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da blir det muligens noen bål stekte pølser med etterfølgende glatt kjøringskurs i lunsjen i morgen.

Navara som er hevet 2,5" på 31" dekk.

Bli nok ikke den mest ville kjøringen der med den. Er jo firmabil tross alt.

Kommer en gjeng nedover i fem tia i morgen også :) ta deg en lang lunsj da vel:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta hadde vært fryktelig gøy å prøve..

Kan vi ikke bare bli enige om en tid og ta en tur? Få med Cotte og Sanner også.. ;)

hehe, thomas er helt sikkert med! må si jeg litt skeptisk til å ta med bilen ut på isen, har 0 erfaring med det :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det muligens noen bål stekte pølser med etterfølgende glatt kjøringskurs i lunsjen i morgen.

Navara som er hevet 2,5" på 31" dekk.

Bli nok ikke den mest ville kjøringen der med den. Er jo firmabil tross alt.

Kommer en gjeng nedover i fem tia i morgen også :) ta deg en lang lunsj da vel:p

Tror ikke det er smart og kjøre felleskjøring med logo preget bil gitt.

Men er store muligheter for at jeg kanskje kjøper noe fast food og tilringer ettermiddagen som tilskuer ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at det vanker en bot på den nette summen av 10000kr pr pers viss politiet kommer da, sånn at dere veit det.

Dette regnes som kjøring i utmark og er helt 100% ulovlig uansett om mann har avtale med grunneier slik jeg har forstått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man har godkjenning fra kommune/fylkesmannens kontor er det ikkeno problem. Ofte må man ha reguleringsplan for sjøen (som koster noe sånt som 40k).

Hvis dem ikke har det er det som lagrinn sier.

Men er denne sjøen litt unna allmenheten, og ingen naboer som har noe imot det, så er det mye som skal til før det kommer noen sinte onkler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at det vanker en bot på den nette summen av 10000kr pr pers viss politiet kommer da, sånn at dere veit det.

Dette regnes som kjøring i utmark og er helt 100% ulovlig uansett om mann har avtale med grunneier slik jeg har forstått det.

folk har kjørt på det vannet i mange år uten at onkel har sagt noe går nok bra skal du se :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...