Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ÅÅÅ :D:D:D Har skal E30 få kjørt seg. Mulig jeg kommer å ser med Hiacen og kansje tar med 4-hjulingen :D

Har du noe vei beskrivelse fra E18? Hvor det er best å kjøre ned osv?? :D:D

Skrevet
ÅÅÅ :D:D:D Har skal E30 få kjørt seg. Mulig jeg kommer å ser med Hiacen og kansje tar med 4-hjulingen :D

Har du noe vei beskrivelse fra E18? Hvor det er best å kjøre ned osv?? :D:D

Enklest for deg vil jeg tro er å kjøre av ved AB Cars på Sem, og kjøre Rv35 gjennom Revetal. Hvis du vil lengst mulig på E18 er det nok Kopstadkrysset som gjelder (avkjøring 33).

Skrevet

Var jævelig svært der, jeg og en kompis kom akkurat hjem der fra nå. Syykt fett :D Var ganske kronglete å finne fram, men gikk greit når vi fant en lokal bonde å som kunne veien.

Skrevet

var der idag... sykt bra sted, ble overasket over hvor stort det faktisk er... isen virket veldig trygg når vi var der... var no hest og kjærre som kjørte der ute så da tok vi sjansen! men fett om noen har noen kjegler så vi kan lage no form for løype =) jeg og et par til skal dit imorgen 9/1 rundt klokken 12 =)

Skrevet

Jeg , Hi-Fi lasse og destroyy var der i kveld. Veldig morro der og så sinnsykt svært! men eksosen min knakk så ville ikke kjøre så mye. Men til de som skal ditt ikke kjør der med dårlig eksos for naboene liker det ikke og kommer til å stenge veien ned ditt vis det fortsetter å bli kjørt med frieksos.

Skrevet

Ja om ALLE oppfører seg der oppe, så kansje det kan holde i mange år. Har jo vært kjøring der lenge, etter en liten re i dag. :D

Skrevet
Ser utrolig fett ut, synd jeg skal kjøpe meg ny bil og er litt redd for å ødelegge den .p

Så lenge det ikke er snø og harde brøytekanter så er det større sjanse for at du ødelegger bilen din på veien enn på vannet...

Skrevet

Hadde vært kult å kommet!

Men kanskje jeg kommer neste helg istedet, om det holder seg like kaldt. Men er vel spådd mildere? Da tar jeg ingen sjanser.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...