Dan327t Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 det som er fucka er at dem stengte for biler i helga pga støy. de mente det bråka for mye. men så vidt jeg vet bråker 4-takt atv og crosser mye mer. så lenge man ikke kjører uten eksos da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 det som er fucka er at dem stengte for biler i helga pga støy. de mente det bråka for mye. men så vidt jeg vet bråker 4-takt atv og crosser mye mer. så lenge man ikke kjører uten eksos da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 det som er fucka er at dem stengte for biler i helga pga støy. de mente det bråka for mye. men så vidt jeg vet bråker 4-takt atv og crosser mye mer. så lenge man ikke kjører uten eksos da. Jeg kan ikke i mine villeste fantasier se for meg at det er 100 ATVer utpå der, slik som det blir med biler i helgene. Støynivået henger jo litt sammen med antall. Og problemet er også at halvparten av bilene er haugete Sierraer og 740er til 4 lapper. Og eksosen er deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 ja det er sånn ronny og ragge rånere som ødelegger får oss som har eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 sant det gunnar. men jeg bor ikke langt unna. og den dagen det var så mange der så var det eneste jeg hørte hjem atv'ene og crossyklene. men selvfølgelig når folk ikke klarer å ha normal støy på bilene så er det jo en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 jeg var hos jens igår å jeg hørte de kjørte på isen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 bilene eller syklene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 crossere og ATV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 ja. men det er ikke no å gjøre noe med. kan hende det blir annerledes hvis det kommer snø og det blir brøytet en bane med depot og sånt. da blir det et system og kan hende naboene setter pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Vi sponser weekendtur på hele nabolaget, så kan vi herje uten eksos som vi vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 hehe. blir nok ikke billig da halvparten av dem er bønder og trenger folk til å ta gården å sånn:P uansett hadde det vært mer morsomt med bane, synes ihvertfall jeg=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 http://www.dagbladet.no/2009/01/11/nyhe ... e/4335417/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 http://www.dagbladet.no/2009/01/11/nyheter/utenriks/sverige/4335417/ Vil ni åka mera... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 en blind mann kan se at isen der er tynn da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 http://www.dagbladet.no/2009/01/11/nyheter/utenriks/sverige/4335417/ Vil ni åka mera... Tror det sitter en svenske med våte klær og et tapt veddemål om at e30'n klarte seg over vannet Isen på sjuvann ser vel strengt talt litt mer sikker ut Men folk burde lære seg til høyrekjøring på vannet når det er flere folk der.. Og kanskje la være og ta 720* rotasjon når det er bil rett bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå