Gå til innhold

sjuvannet

Share

Anbefalte innlegg

Dagbladet konkluderer med (i fet skrift):

Årsaken til ulykken var trolig at bilføreren hadde kjørt for nær et område hvor isen var tynn.

Litt av en gjeng med rakettforskere... :roll:

Sånn ellers så har det vært skikkelig tinvær i området her det siste døgnet, så isen oppi Fon kan nok begynne å bli litt råtten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Info om iskjøringa på Sjuvann....

Etter samtaler med grunneier, har man kommet frem til følgende regler man skal forholde seg til

IKKE kjøring etter kl 19:00

IKKE kjøring på fredag lørdag og Søndag (grunnet aktivitet fra barnefamilier osv på isen

ROLIG kjøring gjennom gårdsområdet

De som ikke følger dette, er uønsket på stedet.

Oppforderer alle til å følge dette, og si fra til de som ikke følger det, det ødelegger bare for alle oss andre som har d gøy!

KART OVER SJUVANNET

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D659 ... %3Daddress

EN LITEN SMAKEBIT AV SJUVANNET

er min film jo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært veldig fint om noen som evt er der borte / bor i nærheten kunne målt isen, og gitt en rapport til oss ang hvordan tempraturen har vært der de 3-4 dagene. Og hvordan det ser ut og slikt. Har jo vært mildt siden lørdag her i Sandefjord, som kun ligger 50 min unna. Feks nå er det en 6-7 grader ute, og om det er det på sjuvann også, så er det fare for at den ikke kan være trygg mye lenger. Hadde satt stor pris på om noen kunne sjekket dette for meg/oss:) tenkte meg en tur opp på onsdag da jeg er tidlig ferdig på skolen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Info om iskjøringa på Sjuvann....

Etter samtaler med grunneier, har man kommet frem til følgende regler man skal forholde seg til

IKKE kjøring etter kl 19:00

IKKE kjøring på fredag lørdag og Søndag (grunnet aktivitet fra barnefamilier osv på isen

ROLIG kjøring gjennom gårdsområdet

De som ikke følger dette, er uønsket på stedet.

Oppforderer alle til å følge dette, og si fra til de som ikke følger det, det ødelegger bare for alle oss andre som har d gøy!

KART OVER SJUVANNET

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D659 ... %3Daddress

EN LITEN SMAKEBIT AV SJUVANNET

er min film jo :P

jeg lånte den litt jeg :wink: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var der en tur ista! masse vann på isen, så nesten ut som mye av isen hadde forsvunnet :/ men vi får håpe på masse minus framover :D håper den ordentlige vintern kommer snart<3

hvis det blir masse minus nå så blir isen jævlig bra :lol: og litt eller masse snø over der så blir det kos :wink::wink::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg allerede ;D skjønner ikke hvorfor han ikke gjør som hebbe på sigdal, han kunne tjent noen gode kroner på dette her:P men er kanskje litt stress med ansvar osv... uansett, veldig takkmemlig for at han lar oss ha det morro der borte =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så ikke denne tråden før nå jeg..ikke så mye på nett for tiden!

Isbanekjøring er nytt for meg også egentlig...så hadde vært moro å testet!

Men jeg beveger meg ikke utpå isen før jeg vet 100% sikkert tykkelsen... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...