Odd-M Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Hvor får man Castrol longlife-olja billigst? De tar 200,- pr liter her hvor jeg bor. Synes på en måte det er litt drøyt.. Det lokale merkeverkstedet bruker Valvoline i stedet for Castrol. Påstår den klarer LL01 og LL04 den også, men jeg er skeptisk til å bytte oljetype.
cubetito Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 nå vet jeg ikke hvor nordland er, men hvis det ikke er langt unna mg kan jg kjøpe castrol slx ll04 for deg/dere for 150 kr literen på jobben. eller hvis det er intresse så kan jo flere gå sammen og bestille mere. kan hende prisen blir enda lavere. kan få tak i det meste innen for castrol tror jg:)
Espen M33 Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Dette er nok noe av den billigste slx 0w/30 longlife du kan få kjøpt.. http://cgi.ebay.de/Castrol-SLX-LongTec- ... dZViewItem Minuset er selvfølgelig frakt. Pluss er at du kan skifte veldig mange ganger før du går tom
Odd-M Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 Et fat blir nok i meste laget.. hehe nå vet jeg ikke hvor nordland er, men hvis det ikke er langt unna mg kan jg kjøpe castrol slx ll04 for deg/dere for 150 kr literen på jobben. eller hvis det er intresse så kan jo flere gå sammen og bestille mere. kan hende prisen blir enda lavere. kan få tak i det meste innen for castrol tror jg:) Nordland er ca midt i Norge. Jeg har vel omtrent 125-130 mil å kjøre hvis jeg skal til Lier. Takk for tilbudet, men skal du kjøpe ut noe for meg må du sende det til meg i i posten.
Odd-M Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 http://cgi.ebay.de/Castrol-SLX-Prof-Pow ... 240%3A1318 Den var ikke så dum. Rett type og alt sammen. Jeg har en svensk adresse jeg kan bestille til ettersom han kun sender til EU.
Superbeetle Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 nå vet jeg ikke hvor nordland er Sorry... jeg måtte bare le litt nå Men tanken var god da
-Anders- Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Gs har jo kampanje på castrol olje nå. Billig billig.
Odd-M Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 GS selger til 169,- pr liter. Ikke superbillig akkurat. Noen bedre??
Odd-M Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 SLX Poweflow LL04 står ikke på nettsida til Koed
S.Nilsen Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 ok,sjekket det nå..fant det heller ikke de må jo kunne skaffe det.
Sir Hofstad Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Dette er nok noe av den billigste slx 0w/30 longlife du kan få kjøpt..http://cgi.ebay.de/Castrol-SLX-LongTec- ... dZViewItem Minuset er selvfølgelig frakt. Pluss er at du kan skifte veldig mange ganger før du går tom Dette er "VAG" olje... Har tidligere solgt Powerflow LL04, Castrol for ca 129 pr liter inkl MVA, men ble ikke noe annet enn mas og det var innpris til meg. Vi får det på bulk, tror det er 500l eller noe i tankene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå