Torek Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Ønsker å kjøpe ORIGINALSOTA baklykter til E30 Facelift, lik de på bildet. Ta kontakt på PM eller mail: luv2xlr8_200kmh@hotmail.com Mvh Tore
EirikL Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 De har jo noen ganske fine på både GS og Koed, men jeg tror de er litt mørkere enn de du er ute etter. GS Koed
Lars89 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Kan ikke sammenligne det crystal-jallet med Startec-lykter! Trådstarter: Ebay.de
Torek Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 De har jo noen ganske fine på både GS og Koed, men jeg tror de er litt mørkere enn de du er ute etter. Jada, ikke sååå ille de der, men da kjører jeg heller med org. lyktene istedet Kan ikke sammenligne det crystal-jallet med Startec-lykter!Trådstarter: Ebay.de Ja, blir nok å lete på ebay.. Hadde bare vært greit å kjøpt fra noen her i Norge.
Fliid Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Schmiedmann har noen De har vel kun de rød tonede igjen, og de ser jo helt forjævlige ut
Torek Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 De har vel kun de rød tonede igjen, og de ser jo helt forjævlige ut Det ligger iallefall ingen originalsota baklykter ute til salgs på nettsiden til Schmiedmann. Hvis det er de svarte/røde du snakker om så er de som du sier- helt for jævlige. Det er forsåvidt alle baklyktene utenom de org. sota. Får vel kjøpe på ebay.
E30TurboTouring Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Jeg er også på jakt etter slike lykter og har sendt mail til Schmiedmann og de aller fleste i Norge uten hell. Finnes brukt på tysk Ebay men skjønner ikke et kvekk tysk så da er jeg like langt.
Fliid Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Eneste mulighet er tysk Ebay. En ønskes kjøpt tråd her er desverre helt sjangseløst, kan ha flaks. Men sjansen er mikroskopisk. Få som selger de peneste lyktene som er laget til E30. Torek, nei, ikke sorte og røde. Men helt røde. (mer rosa faktisk) Samme produsent som de sort tonede, men de har bommet helt på type nummer 2.
Lars89 Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Er det egentlig noen forskjell på MHW og startech? Fliid: er det nr1 eller nr2 du synes er ille?
EirikL Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Disse her var jo ikke så dum. Ikke sota men jeg synes de var ganske pen. http://cgi.ebay.de/BMW-3er-E30-rote-Fac ... dZViewItem
Torek Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 De der var helt brukbare, men jeg SKAL ha org.sota. Hvis ikke så kjörer jeg heller med org.lyktene og muligens slenger på org. blinkers fram.
EirikL Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Her er vel de lyktene på bilen i det første innlegget ditt? http://cgi.ebay.de/BMW-E30-Rueckleuchte ... dZViewItem
E30TurboTouring Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Ac ... 240%3A1318 Her også et sett. Hadde kjøpt de selv men har ikke råd akuratt nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå