Brats Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Har en 94 mod. e36 318 cab. Denne har de siste månedene innimellom vært vanskelig å starte. Av og til starter den, men så kan det hende at den ikke starter. Da den ikke starter skjer det ikke noe i det hele tatt. Det klikker ikke eller noe i starteren. Når den ikke starter tar jeg den på "trill" og da starter den. Etter at jeg har startet den da, så kan den starte flere ganger etterpå. Men så kan jeg la den stå en time, og når jeg skal starte den da så skjer det ikke noe. Ikke antydning til noe som helst, og det er strøm på batteriet. Det er veldig irriterende, for jeg vet aldri om den starter eller ikke når jeg går ut om morgenen. Vurderte å bytte starteren, men denne har ingen ulyd. Når bilen ikke starter så virker det som starteren ikke får noe strøm. Noen som kan hjelpe meg?
jpse36 Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 er starteren din. hadde samme problem med den gamle 318ien min
Brats Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 Hmmm... Den startet i stad når jeg skulle bytte starteren, vi hadde den inne og startet den flere ganger etterhverandre. Startet da hver gang. Så begynte vi å låse opp og igjen dørene på begge sidene. Låste opp og igjen med og uten nøkkel, hadde bare ned vinduene så fikk vi låst opp bilen uten nøkkel. Da startet den ikke da jeg låste den igjen på passasjersiden med nøkkel. Så jeg gikk rundt, låste opp førerdøra og prøvde å starte den. Da fikk jeg startet den igjen... Han som skulle hjelpe meg med å bytte starteren mente derfor at det ikke var den som var problemet. Men for all del, kan hende han tar feil. Andre mulige årsaker?
Glennski Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Kan muligens være releet til starteren da, som kommer og går. Virker jo rart men.. Prøv å koble 12V rett på starteren og se hva som skjer da. Om den starter hver gang da, så er feilen et annet sted. Da har du utelukket det dyreste hvertfall. Sjekk også alle koblinger for irr og rust
Marius2002 Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Var igjennom nesten det samme, men fikk som oftest start jeg da. Overhalte startmotor, da var problemet borte.
Bjørn 320 Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Kan muligens være releet til starteren da, som kommer og går.Virker jo rart men.. Prøv å koble 12V rett på starteren og se hva som skjer da. Om den starter hver gang da, så er feilen et annet sted. Da har du utelukket det dyreste hvertfall. Sjekk også alle koblinger for irr og rust Enig her...
Armanic Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Releet ditt : ) Bytt det, og overhal startmotoren
bimmer 3 Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 har du prøvd å skrudd til batteripolene ordentlig? hadde samme problem å da var minus polen litt løs, alt funka bare ikke starteren hehe;)
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Ta og mål lade spenningen trenger ikke være mye under før starteren ikke tar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå