Torbjørn H Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Prisen var ikke akkurat så veldig god med tanke på at du bare får en sedan med grom motor og understell. er jo mye å betale så mye for det Bare får en sedan med grom motor og understell? Hva annet får du enn en coupe med grom motor og understell når du kjøper coupe utgaven? Muligens bortsett fra de oppskrytte vader stolene og mindre plass... Er jo flere på autodb og finn som skal ha godt over 150k for 325/328 coupe med minst like mange km på telleren, og automatkasse. Synes det var en grei pris for en uoriginal M3, sedan eller ikke. Litt enig i at skjermene i nakkestøttene var småharry.
Patrick B Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 den estorli blåe M3en var veldig fin, eneste øyelokk på E36 er så utrolig fælt!
[space] Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Tenkte det samme. En m3 sedan er jo nettopp en sedan med grom motor og understell Har heller aldri skjønt det med skjermer i nakkestøttene. Kan du kjøre med folk i baksetet er ikke bilen lav nok...
Torbjørn H Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Så grei ut den, likte ikke vingen, Fordi det er en sedan eller?
Galro Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 ":1sil7fk5]Har heller aldri skjønt det med skjermer i nakkestøttene. Kan du kjøre med folk i baksetet er ikke bilen lav nok... Kan du høre noe fra filmen, bråker'n ikke nok.
Gunnar Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Reagerte på at det var digitalt klima på en -94 modell, og så var det litt for harry etter min smak med skjermer i nakkestøttene på en slik bil. Nakkestøttene klarer du vel bytte, Raymond? Syns det virker som en grei pris for en morsom bil. Det er ikke så ofte man kommer over godkjente eksemplarer.
compact Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 synest M3 sedan er mye penere en coupe. Ser mer ekslusive ut http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... dCarSeals=
Hawkon88 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Om det er skjermer i nakkestøttene eller ikke- er ikke avgjørende for min del om jeg ville kjøpt den eller ikke.. Harry, det kan no så være, men ville heller hatt dem enn å tatt dem vekk. Eneste er faren for innbrudd da Ellers så er m3 en coupe i mine øyne, kanskje en cab. Skal man bruke plass som et argument for å kjøpe sedan, ville jeg mye heller valgt stasjonsvogn. For meg blir det å ha coupe det "råeste", stasjonsvogn blir eventuelt fordi det er praktisk- sedan gir egentlig bare litt bedre plass til baksetepassasjerene- en plass hvor jeg ALDRI sitter.. og gir et- i mine øyne- mye kjedeligere utseende. Ikke at jeg klarer alltid klarer å se forsjell på sedan og coupe fra diverse vinkler, men liker egentlig generelt så mye bedre "utstrålingen" coupen gir. Nå skal det også sies at eneste bilen (uansett merke) jeg foretrekker som sedan framfor stasjonsvogn er e34. Dersom bora går under kategori som golf- vil jeg heller også hatt bora istedenfor golf 4 stv.
Torbjørn H Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Ellers så er m3 en coupe i mine øyne, kanskje en cab. Så du vil ikke kalle denne bilen for en M3?
Espen M33 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Ellers så er m3 en coupe i mine øyne, kanskje en cab. Så du vil ikke kalle denne bilen for en M3? Regner med at Hawkon ikke synest sedan utstråler nok status
Hawkon88 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Ellers så er m3 en coupe i mine øyne, kanskje en cab. Så du vil ikke kalle denne bilen for en M3? Jojo! Er jo en m3 dette også.. Men m3 (framdeles fra mitt synspunkt) er en sportsbil. I mitt hode har sportsbiler ikke mer enn 2dører. Så er framdeles fullt og helt en m3, men jeg syns bare at generelt alle 3er coupeer er grise deilig (forutsatt mtech/m3) men at sedaner (tech/m3) av ingen andre grunner enn utseende, lander en del lengre ned på hva som etter min mening er linjelekkre biler. Ser jeg er 3er coupe, pleier jeg som regel å snu meg. Hva som angår sedan, er det ganske annerledes.
Torbjørn H Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Jojo! Er jo en m3 dette også.. Men m3 (framdeles fra mitt synspunkt) er en sportsbil. I mitt hode har sportsbiler ikke mer enn 2dører. Men en M3 cabriolet er vel ingen sportsbil?! BMW bruker vel forøvrig sedaner mye i motorsportsammenheng. Nok OT fra min side.
eriklepe Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 here we go again.... jeg tipper 4d e36 har stivere karossri enn 2d pga kortere avstand mellom a og b stolpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå