Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hvorfor alldrig varmeaaperatet alldrig blir skikkelig varmt selv om nåla står midt på så kommer det kun lunkent varm luft, slik var d ikek før, hva kan jeg gjøre for å få d varmere??

hender oxo at nåla plutselig synker mott kaldere selv om jeg har kjørt lenge hva kommer d av??

Skrevet

Ja. Med motoren avskrudd.

(Kan gjerne skru på tenning og varme apparat på fult). Fyll til det kun renner og ikke bobler ut av det lille hullet. Skru til påfyllingslokket først, så lufteskruen. Tut å kjør.

Skrevet

har i grunn samme problem som deg, det blir liksom aldri skikkelig varmt i bilen, ikke blåser det særlig varmt og det blåser veldig dårlig selv om jeg kjører på full guffe. Kan det skyldes tett sånn pollen filter eller noe att det blåser så dårlig?

Skrevet
har i grunn samme problem som deg, det blir liksom aldri skikkelig varmt i bilen, ikke blåser det særlig varmt og det blåser veldig dårlig selv om jeg kjører på full guffe. Kan det skyldes tett sånn pollen filter eller noe att det blåser så dårlig?

Kan være tett pollenfilter ja hvis det blåser dårlig.

Skrevet

Jeg har og problemet med lite varme, har byttet ca alt i kjølesystemet, bortsett fra varmeapparatregister. Det står for tur nå...

Det er helt kaldt på tomgang, og blir ikke varm luft før turtallet er over 2000rpm. Min er en 320i M50.

Skrevet

Luft i systemet, hva varme spørsmålet angår. At det blåser dårlig har noe med pollenfilteret og gjøre (tett)

Skrevet
Jeg har og problemet med lite varme, har byttet ca alt i kjølesystemet, bortsett fra varmeapparatregister. Det står for tur nå...

Det er helt kaldt på tomgang, og blir ikke varm luft før turtallet er over 2000rpm. Min er en 320i M50.

Min e36 m52 har vært sånn i 2 mnd, og nå har vasspumpen tatt kveld..

Når jeg rusa den på tomgang kom det varmluft. Så var nok dårlig sirkulasjon. Dette skjedde rett etter att jeg bytta frostvæske. Har luftet som en gal, men uten resultat.

Leste en plass her att hvis du har den gammle pumpa med dårlig plastskovvel kan ny frostveske ta knekken på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...