|Ole| Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Om vinteren har alle servo Min E39 er kjempegod å kjøre om vinteren. Av en eller annen grunn kjører jeg mye fortere i år enn vanlig. Skjønner ikke hva som skjer Det heite erfaring Det var det ja Er min andre vinter med E39'n, så kjenner bilen godt nå. Her har det snødd noe vanvittig denne uka. Minst 20-30 cm hver dag. Lei av å måke snø, har ingen steder å gjøre av den snart Send den til Sunnfjord i Sogn og Fjordane, vi trenge den!! Regn og snø annakver dag!!
jon///M Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 kjører e46 vogn med noe 16" brigdestone piggfri dekk. neste år kommer det nok nye nokian hakka rsi på 18" sommerfelgene. ellers så har jeg en huyndai h1 som arb bil, så den blir jo brukt mest på vintern, er som og kjøre ufo akebrett, utdugelig vinterbil men jeg sparer bmwen så mye som mulig, får dårlig samvitighet når jeg ser at den er full av møkk og is og sånn.
Eksos Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Jeg har Michelin X-ice på min E30, syns det fungerer helt greit, men ikke så bra som jeg hadde håpt når jeg kjøpte dem... Skal ikke mye til for å få sleng/spinne gitt... (Greit med sleng, men det hadde jeg klart å få til selv med bedre dekk)
LianLi Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Blir en mix av e36 328 med ett eller annet piggdekk, husker ikke. og e30 320 med X-ice piggfri, må bare si e30 er fin å leke med om man vil det. Dog om man vil ha en bil med mest mulig grep på vinterføre synes jeg e30 er helt latterlig dårlig, den er alt for lett i hekken. Føler jeg kjører med harde plastdekk og rompa vil ut uansett. e36en er flere mil bedre, selv uten abs.
|Ole| Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Blir en mix av e36 328 med ett eller annet piggdekk, husker ikke. og e30 320 med X-ice piggfri, må bare si e30 er fin å leke med om man vil det.Dog om man vil ha en bil med mest mulig grep på vinterføre synes jeg e30 er helt latterlig dårlig, den er alt for lett i hekken. Føler jeg kjører med harde plastdekk og rompa vil ut uansett. e36en er flere mil bedre, selv uten abs. Eg har aldri hatt dårleg erfaring med e30 men har som regel hatt anlegg og da
MonicaM3 Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 E36 M3 med Nokian pigg foran, har vært pigger bak. Funker fint som f den på vinteren Gøyalt er det også...
Sandersen Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 toyota camry 4x4 med noe ymse slag av dekker, funker bra som fasken det! enda ikke satt meg fast. også så moorrrooo og leke seg med spesielt når jeg kjørte sommerdekker bak og vinter forran, hehe. ellers kjørte jeg en e30 320 før, den søgde på vinterføre.. noe så ekstremt. morro ja, men brukandes.. uff nei.
OLEZZ Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 bruker e28 525, og det er herlig. Kommer meg fram der jeg trenger det. I tillegg er den rå å leke seg med. Viktig med grom lyd synes jeg.
Ellingsen B. Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Ratter en 97 A6 avant 2.6 quattro. Ruller på nye Dunlop Grasp.. LITT bedre enn E39 touringen som jeg brukte i fjor..
anders87 Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Noen som vil anbefale noen billige og greie 15" piggfrie? 'Skal helst koste ingenting, evt. at jeg FÅR penger når jeg handler dem. Haha, du får dra til ditt lokale verksted og spør om dem har noen "ålreite" dekk dem skal kaste ( OBS! Kan faktisk gjøre et varp!)
marararius Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Kjører 87-modell Volvo 245.. Nokian Hakkapelita 2 eller noe sånt? Piggdekk.. Kjempe fornøyd. Kommer meg stort sett frem.. Litt lett i rævva, men go' å sladde med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå