|Ole| Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Kva kjøre du om vintern-? Dårlege gode erfaringer med bil og dekk? Personleg kjøre eg E30 325 turbo med kina heil års dekk Funker faktisk bedre enn eg hadde trudd, ikkje att eg syns E30 er dårleg vinter bil men trudde dekka hadde vert verre, iallefall etter att eg såg att dei står feil vei etter dekk skifte i mørket ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Har kjørt e30 320 og e46 320, siste er den som jeg har nå. Må si jeg synes e30 er mye bedre, spant ikke like lett med den. Nå slår antispinnen inn hele tiden Men kommer frem ja! Begge med gode vinterdekk. Nokian på 46 og bridgestone eller no på e30. Med pigger begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Kjører mitt rullende bruksprosjekt og hoved pengesluk 1985 528i. Kommer fram så og si overalt med litt fart og godvilje. Har noe Nankang SN-1 piggfrie dekk jeg fikk masse rabatter på, faktisk veldig gode dekk. Veldig forutsigbare, kjenner når grepet holder på å forsvinne, så da er det bare å slakke litt på gassen. Bilen står nå og venter på nye dempere framme (lang bestillingstid på bilstein). Hadde den hatt dempere nå, så hadde jeg ikke sittet her, da hadde jeg vært ute og kjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 pungterte i en fortauskant med comboen min nettopp.. Brekksladding, og reverse donuts er egentlig jævlig kjedelig, men når mercen/herjebilen står og venter lønning pga punktert dekk- så er det merkelig at jeg gidd å brekke med comboen og.. men skjedd er skjedd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 man herjer vel med det man har tilgjengelig E30 turbo er faktisk genialt på vinterføre når det gjelder drifting, kan liksom bruke alle gira og ratter man riktig så er turbo veldi fint å ha i forhold til att motorn blir så sinnsjukt hissig... mykje lettere å herje med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Kjører IX i vinter. Føles som en baktrekker med sperre og det er jo bra Tror det sitter noe helårsdekk eller noe på. Spinner nesten litt for lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Kjører E91 320d, å er kjempe fornøyd. Dekkene husker jeg ikke i farten, men iallefall piggfritt i 225/45-17. Litt bredt men funker greit. Å den er en av de beste bilene jeg har drivet å leket meg med. Helt vanvittig hvor enkel den bilen er å kontrollere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Kjører gammel 240 Huff, gleder meg til sommeren igjenn, når jeg kan ta fram caben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Kjører gammel 240 Huff, gleder meg til sommeren igjenn, når jeg kan ta fram caben 240 må no vere greit vinter leiketøy vel? Eineste du må vel kanskje fylle opp bagasje rommet med stein eller.no for å få feste til oppover bakker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Kjører gammel 240 Huff, gleder meg til sommeren igjenn, når jeg kan ta fram caben 240 må no vere greit vinter leiketøy vel? Eineste du må vel kanskje fylle opp bagasje rommet med stein eller.no for å få feste til oppover bakker? Joda, morro bil Men skulle gjærne ha hatt servo og mindre ratt Har stereo i bagasjerommet som balast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Kjører gammel 240 Huff, gleder meg til sommeren igjenn, når jeg kan ta fram caben Pingle Kjører selv min E30 Cab om vinteren, da med hardtop, så det fungerer helt fint! Har nye Nokia Hakkapelitta RSi på 185/70/40, svært gode dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Kjører gammel 240 Huff, gleder meg til sommeren igjenn, når jeg kan ta fram caben 240 må no vere greit vinter leiketøy vel? Eineste du må vel kanskje fylle opp bagasje rommet med stein eller.no for å få feste til oppover bakker? Joda, morro bil Men skulle gjærne ha hatt servo og mindre ratt Har stereo i bagasjerommet som balast Hehe, stereo pleie å funke Servo er eit luksus problem, eg kjøre sjølv E30 uten servo, på snø har det vel ingenting å sei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Kjører E39 på Michelin og Pirelli piggfrie dekk i dim. 225/60-16 og inntil i går Carina E på Pirelli piggdekk (pigger er kjekt når det er mye is). Begge bilene er gode på glatten, men BMW'en er jo klart morsomst og kommer seg mye bedre frem i motbakkene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Kjører gammel 240 Huff, gleder meg til sommeren igjenn, når jeg kan ta fram caben Pingle Kjører selv min E30 Cab om vinteren, da med hardtop, så det fungerer helt fint! Har nye Nokia Hakkapelitta RSi på 185/70/40, svært gode dekk Bilen har aldri vært vinterkjørt før, og det finnes ikke en rustflekk på den, derfor har jeg ikke lyst til å la rusta ta den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Kjører gammel 240 Huff, gleder meg til sommeren igjenn, når jeg kan ta fram caben 240 må no vere greit vinter leiketøy vel? Eineste du må vel kanskje fylle opp bagasje rommet med stein eller.no for å få feste til oppover bakker? Joda, morro bil Men skulle gjærne ha hatt servo og mindre ratt Har stereo i bagasjerommet som balast Hehe, stereo pleie å funke Servo er eit luksus problem, eg kjøre sjølv E30 uten servo, på snø har det vel ingenting å sei Nei, den er ikke så tung å ratte, men ratte er jo så inni H******* svært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå