burre Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 hei skal invistere i nye baklyter til min bil e-39 2001 mod sedan med hvit blink (facelift) noen tips hvor det er best å kjøpe hen?
EBørøsund Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Vil tippe koed er den beste plassen;) Holder på å montere slikt lykter nå, Å DET SER BRA ut;) kjør på
burre Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 ja har vert på de sidene der,er sikkert ikke noe dumt valg det hvor har du kjøpt dine da?
EBørøsund Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Kjøpte mine brukt.. men får di ikke til å passe på bilen... Får ei mega glipe mellom lykta og karrosseriet på sia av lykta.. Får den ikke langt nok inn i ytterkant.. Å det fant jeg først ut etter å borra 4 hull da skruene ikke stemte..
Speedy_G Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 ERbørøsund.. Kan det vere facelift lykter du har kjøpt? Men veit ikkje når skille er på facelift og preface.. Er nok nokon kloke folk her som kan svare på det.
EBørøsund Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Faceliften kom i 2001, og er at lyktene har ledpærer som lyser i 4 parralelle striper. Utseendemessig er di like, men ser ut til at innfestingen er en annen.. Har skrevet egen tråd om det.
Speedy_G Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Jepp, såg det rett etterpå eg hadde svart på denne;)
Haug530D Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 DIY her: http://www.bmwdiy.info/celis-rear/index.html
burre Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 hva med GS sine lykter da,er de bra med tanke på kvalitet og pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå