Gå til innhold

E36 coupe skinninteriør(helst sort) og felger17-19"

Steffen89
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Skulle gjerne hatt tak i et komplett skinn interiør med dørsider og det hele, men bare setene kan være interessant, er ikke noe problem om di er litt lillete da vi bytter ut utslitt skinn, kan gjærne bytte imot helt stoff interiør og penger..

Og noen rimelige felger 17-19" bilen har valset buer, så kom med forslag:D

slz2qpyp5sgiqt15s310.jpg

77v2lu6sq5zupakok5df.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bergeee skrev:
https://www.koed.no/2.4.asp?katstate=brugt&kattype=e36&menulinkid=525&undermenuid=9

det var jo ikke gæli pris heller? viss faren din er salmaker så skal du vell få noe liv i det interiøret der?

Syns ikke det var noe kjempe pris det der da men, har et stånt grått på hånd som jeg skal få for 2200, men der må jeg bytte venstre siden på førerstol, og trekke opp igjen et dør panel.. Men er det at jeg hest skulle hatt sort helskinn.. Tror det hadde matchet denna bilen bra.. Gir en rimelig bra helhet.. Men takk for linken:D Tror egentlig at det blir til å kjøpe en coupe ifra sverige som donor bil, med skinn , grom motor, hjuloppheng, bremser ect.. kanskje felger også.. 2,8 eller 2,5 liter.. for det går ikke færlt med 1,8IS.. men kjøpte bilen for at jeg fikk den billig og den har kul farge, ikke alle som har den invidual fargen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett den til 15 som står her jeg.. Den sorte du tenker på? den er ikke skinn... For må ha noe karroseri deler også skjønner du, panser(om det ikke blir karboen) og venstre bakskjerm(egentlig bare buen, men greit nok å ta med seg resten bakover..) har vært byttet buer på den tidligere, og da den ble valset så har nok det rivi litt i skjøtene, så begynner å sprekke opp litt:S Men greit nok, kanskje jeg setter på bredding...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør bare oppmerksom på at du vil få problemer med godkjenning/kontroll hvis du har 6er i en 318is. Men det kan være fornuftig å kjøpe hel bil for å få delene du trenger. Og selge motor andre ting etterpå.

Det er noen på forumet som angrer på at de har gjort det du tenker på nå. Du legger ned mye arbeid som kan vise seg å være forgjeves senere.

Jeg har et vanlig pent sort stoffinteriør med sorte dørsider også til salgs hvis det kunne være et alternativ. Kommer fra en 96 mod 328ic. Bare et forslag.

Rålekker bil du har. Men med 50 hk for lite.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirik Viste skrev:
Gjør bare oppmerksom på at du vil få problemer med godkjenning/kontroll hvis du har 6er i en 318is. Men det kan være fornuftig å kjøpe hel bil for å få delene du trenger. Og selge motor andre ting etterpå.

Det er noen på forumet som angrer på at de har gjort det du tenker på nå. Du legger ned mye arbeid som kan vise seg å være forgjeves senere.

Jeg har et vanlig pent sort stoffinteriør med sorte dørsider også til salgs hvis det kunne være et alternativ. Kommer fra en 96 mod 328ic. Bare et forslag.

Rålekker bil du har. Men med 50 hk for lite.

Eirik.

Jeg vet det kan bli noe tull der, men har en kompis som er ganske høyt opp i bmw, så han fikser nok papirene for meg.. Men skal sjekke ut litt mer en dag..

Skal jeg bytte interiøret så må det være sort skinn eller det skikkelige sports interiøret..

Vet det mangler en del power i den, men tenkte jeg bare skulle ha en billig bil(fikk den til halvparten av det andre forlanger for en sånn en) frem til sommern, og heller bare bygge den opp med noe vilt for å bruke den på gatebil eller noe da..

Har aldri syns noe om e36 jeg, men det har vel noe med at alle som har dem har på dem japanplast, som er så sinnsykt stygt.. Og nå er det jo billigere å kjøpe en e36 enn en e30 som er iherlskrudd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...