Gunnar Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Hvor finner man egentlig POIs på de gamle navi-systemene uten iDrive? Finner ikke POIs noe sted jeg... har standard 2008-02 DVD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 hmm.... de er der. er noe med information, current city eller noe sånt ? Si fra om du ikke finner, er litt tricky å finne. Lastet ned noen fotoboks POIs dog, får dem absolutt ikke til å dukke opp på kartet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Du må bla deg til Information on xx ( Current position eller destination) Trykk inn høyre vrihjul når du har på kart og bla deg helt nederst mener jeg det var. Der velger du hva du vil ha på så klikker du deg tilbake til kart. Virket slik på MK3 hvertfall. Men på MK3 får du kun opp 1 POI av gangen. Hadde på bensinstasjoner på min husker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Kun 1 om gangen på MKIV også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå