Gå til innhold

en liten sladd på bmwccn:)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sikkert jeg som er j***** treig nå men, er det en ny sving? :lol:

Neida, dette en overgang "innenfor" banen, som er ment for å brukes til kjøring fram og tilbake for sopebil, ambulanse osv... I og med at de lagde to "driftingsvinger" fant de ut at det var en fin tverrsving å "dele" banen i to på.

Neste år håper jeg virkelig at man får hele banelengden til disposisjon. Så kan man sladde hvor man har lyst, som i min bok er ALTERNATIVT SPORVALG! Nemlig å få sladde der det passer. Ikke nødvendigvis overalt hele tiden. Sladder man på vanlige sporkjøringa i dag, er det ytterst sjelden man ikke ser sortflagg oppe, selv når det er temmelig kontrollert.

Dessverre var alternativheatet i år ganske preget av kaos, da hverken sjåfører eller funksjonærer så ut som de viste hva som skulle skje, og hvor de skulle kjøre. Ut fra min film ser man 3-4biler som klarer å beherske skrens under heatet. Ser ut som mange biler er utrolig stive, og dedikert til sporkjøring, derav (store) problemer med å gå sidelengs...

Sladding er kjempemoro både å drive med og se på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida... driter ikke ut noen jeg.. for det første så har jg drevi med go kart/bilsport siden jeg ver 8 år.. så tror ikke noen trenger å forklare mg hva et svart flagg betyr! :) men en ting er svart flagg når man kjører litt aggresivt i vanlig bane kjøring.. en annen ting er svart flagg for det "spruter dekk rester" når man kjører i den drifting kjøringen dem hadde.. det syns jg faktisk blir litt for dumt.. men det var jo første gangen dem hadde det.. så ken jo hende dem/dere vet litt mere hva drifting innebærer i år.. se en gatebil film feks.. der er det jo proffe dommere. har kjørt et par drift løp å hører alderi noe der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvis dere tror jg driter ut forumet så beklager jg det.. men blir bare så provisert av sånne kun negative kjedelige innlegg.. da kan man heller la være å skrive noe! ellers synes jeg bmwccn treffene er veldig sosiale og bra arang jeg.. hvis ikke hadde jg vel ikke møtt opp på fjerde året nu:) ser frem til det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KONGE!! :clap:

Knall kjøring, så jævli fett å se at du TØRR å holde den hele

veien!! Hadd du tvila ett sekund på deg selv der, hadd du tatt

muren, men ser ikke ut som du er av den skvettne typen :D

Knall, stå på, kjør bredt, ha det gøy på bane, er jo derfor vi driver med dette 8)

-Ronny-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KONGE!! :clap:

Knall kjøring, så jævli fett å se at du TØRR å holde den hele

veien!! Hadd du tvila ett sekund på deg selv der, hadd du tatt

muren, men ser ikke ut som du er av den skvettne typen :D

Knall, stå på, kjør bredt, ha det gøy på bane, er jo derfor vi driver med dette 8)

-Ronny-

takker og bukker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det publikum vil ha, og da er det det publikum må få!...

Dette kvikna opp hele stemninga på treffet og fikk liv i snakkinga i depotet igjen.. Dessuten tror jeg nok det klødde i en og annen høyrefot etter å komme seg ut å kjøre igjen også :D

Men det viktigste er å tilfredsstille ett større publikum.. Treff er ikke BARE for konservative sjåfører som bare liker rundetider og banekjøring. Det er for oss som liker litt sladding og action også, og det er heldigvis styret så oppegående til at de skjønner..

Thumbs up for kjøringa di, og håper vi får se slik kjøring på mange mange treff fremover.. Vi trenger bare ett heat om dagen! Det holder i massevis.. Så får vi noen flotte "in action" bilder med røyk også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

du skjønte det faktisk ikke du!

Det skal IKKe for pokker sprute dekk biter fra friske dekk, så da burde du jo skjønne hvorfor det flagges.

når man på gatebil lar folk stå i langsvingen innenfor veggen og folk får asfalt bit inn i hue, så skjønner vel du litt hva jeg mener.

Dekkrester kan skade og du får svart flagg, du skjønner.

Du må prøve å ikke ta litt negative hentydninger/innlegg så innpå deg personlig, men rette seg etter regler er og blir en god egenskap

Lykke til videre med bred kjøring om ikke også i bystrøk, det er og blir dustete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

du skjønte det faktisk ikke du!

Det skal IKKe for pokker sprute dekk biter fra friske dekk, så da burde du jo skjønne hvorfor det flagges.

når man på gatebil lar folk stå i langsvingen innenfor veggen og folk får asfalt bit inn i hue, så skjønner vel du litt hva jeg mener.

Dekkrester kan skade og du får svart flagg, du skjønner.

Du må prøve å ikke ta litt negative hentydninger/innlegg så innpå deg personlig, men rette seg etter regler er og blir en god egenskap

Lykke til videre med bred kjøring om ikke også i bystrøk, det er og blir dustete

er du helt løk? er jo derfor man har banekjøring, for å kunne satse litt mer enn på veien. hva i alle dager gjør du på et forum som dette? www.matprat.net du skulle til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du helt løk? er jo derfor man har banekjøring, for å kunne satse litt mer enn på veien. hva i alle dager gjør du på et forum som dette? www.matprat.net du skulle til?

Fint saklig innlegg :roll:

OM man blir svartflagget 6 ganger er vel dette et tegn på at de som arrangerer kjøringen ikke er helt fornøyd med hvordan du oppfører deg på banen...

Jeg liker selv slik kjøring kjempe godt og er mye mer underholdene enn bare å kjøre rundt på banen(iallefall for de som ser på) Men, syntes man skal rette seg etter de retningslinjene som er gitt under den aktuelle kjøringen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal være litt saklig da.

Du synes det og det er greit.

Jeg er sterkt uenig, enig med flertallet i at selve grunnlaget for å ha banekjøring og slike treff er slik kjøring. Skal man holde 50 og ikke spinne kan man jo gjøre det på en hvilken som helst vei......

Er for få slike sjåføer i norge, har stor respekt for slike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekk er ikke friske lengre i drifting når man har kjørt 2 runder.. jeg er vel ikke den eneste som skjønner det.. men kjøp dg en gatebil film du åsså titter du litt på den. tror du kan lære mye.. har ALDERI til dags dato fått et svart flagg der..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...