hagenisse Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Poenget med BMWCCN sine treff er IKKE å trekke mere publikum. Og godt er det! Trangt nok som det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 ja det må jeg si er sånn kjøring jeg liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Poenget med BMWCCN sine treff er IKKE å trekke mere publikum. Og godt er det! Trangt nok som det er. Vi hadde jo god plass på søndagen der da hagenissen Lørdagen der oppe koste jeg meg og stresset ikke med kjøre. Brukte heller dagen til kikke litt på biler, prate med folk og høste litt erfaring fra de på banen. Søndag fikk jeg kjørt ganske mye. Alternativ sporvalg var artig innslag det og håper bmwccn kan forsette med. Iallfall om det dreier seg om par heat, da mange andre ønsker tid å kjøre på også. Uansett må en respekte regler for kjøring disse dager ellers tror jeg det blir det texas og ingen er i det store er fortjent med som klubb. Edit: Imponerende kjøring av trådstarter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen e30 Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 ja det må jeg si er sånn kjøring jeg liker oki er sånn bmwccn er ja.... ja da vet jg det. da skal jeg heller kjøre raske rundetider i år jg.. å ikke sladde for da får jg jo ikke kjøre mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Ikke så verst! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Endelig har BMWCCN åpnet for litt alternativ kjøring. Appropos svartflagg,så har trådstarter fått et halvt dusin med disse,men skal sies at ved alternativ-kjøringen,så var ikke dette plassert på et sted hvor man lett kunne dette. Disse ble også delt ut i et sett. Akkurat som bimmers treffet på rudskogen,så fikk jeg selv svartflagg igjen med en bil som egentlig ikke skal være klassifisert til noe som kan minne om drifting. Rudskogen med 316 compact`n til kjerringa,og bmwccn treffet med min e34 ix. Terskelen er for LAV. BMWCCN burde være en klubb for de som har BMW,ikke de som kun vil jage rundetider. Og jeg får for all del håpe at dem fortsetter med alternativ-heatene,så det er noe for en hver smak. Selv kan jeg like å kjøre både spor,og alternativspor,men hvis bmwccn lukker igjen luken for alternativ-kjøringen,så må jeg utøve alternativ kjøringen et annet sted,og det blir ikke nødvenndigvis på bane. Jeg lurer på hva drifterne må betale i avgift for sånne treff jeg,siden det blir påstått at herjing koster ekstra kroner? For de/oss som har biler med over snittet power,så vil sladding forekomme,og jeg håper at bmw sine treff i fremtiden vil bli litt mer liberale på dette i framtiden. Selvfølgelig skal man melde fra til førere som bedriver farlig kjøring,men litt blårøyk ut av en sving er ikke farlig med mindre man er i trafikk(på banen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Lær meg å kjør sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen e30 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 øvvelse gjør mester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Veldig til diskusjon det skulle bli av den sladinga der da? Er det sånn på bmwccn treff att man blir svartflagget hvis man spinner ut av svingene og litt utåver langstrekka for å finne grep og? Isåfall er det litt domt for oss med litt power. Kan ikke gi full gass vi da. Og da blir det lite vits i og dra på treff. Hehe. Skal uansett på bmwccn treff til våren så jeg finner det vel ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen e30 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Veldig til diskusjon det skulle bli av den sladinga der da? Er det sånn på bmwccn treff att man blir svartflagget hvis man spinner ut av svingene og litt utåver langstrekka for å finne grep og? Isåfall er det litt domt for oss med litt power. Kan ikke gi full gass vi da. Og da blir det lite vits i og dra på treff. Hehe. Skal uansett på bmwccn treff til våren så jeg finner det vel ut da. ja det kan du si.. fikk faktisk et flag pga det i sommer.. spurte om det ikke var lov,da hadde hu vist ikke noe svar.. drit kjerring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Ja det er faktisk sånn jørgen. BMWCCN er for de som har en e30 m3 med en s14 som omtrent ikke har krefter nok til å dra seg løs. Og de største bane-heltene kjører 318is. Men all ros for at de ihvertfall har åpnet litt for alternativt sporvalg nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Har fårstått det sånn ja. Er vist ikke noe som kjører fra en 318is på bane.hehe. Tror jeg skal bytte ut s38n med en sånn Det beste for oss som vil herje litt er vel gatebil.Og treffa vi i nordmøregatebilklubb arangerer på lonke i trøndelag og på acr. Der kjører alle den stilen di vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Ja gatebil er adskillig mer libarale til herjing ja,men ønsker gjerne at bmwccn løsner litt på sin strenge politikk også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 det håper ikke jeg, har tenkt at i år skal jeg være mer aktiv på banekjøringer. Men egne heat for å kjøre bajas, det er jeg helt for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Bajas er et relativt begrep. For noen er bajas normalt, for andre er bajas livsfarlig. Man trenger ikke lang tid for å se om en person behersker sladding eller ikke. Det tar som regel 2-3 svinger, så har du avklart det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå