opasb Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 No bynn buret og ta form. gjort litt i helga...det ska vær ferdig iløpet av uka...
opasb Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 har ca 40 daga på meg til : Få ferdig buret spakkel,grunn og lakk hvit innvendig sveis igjen takluka Få lagt opp alt av legninge Laga dashbord av alu og det for målere kobbel turteller,oljetrykk/temp, vanntemp, og voltmeter bytt til bilsteindemperan legg opp nye bremserør bak, legg opp bensinrør og ny tank i bagasjerommet få årnigns på diffen (sperra) få på nytoppen/M kam. just ventiler osv. Grenrør og lage resten av eksos delvis lakkering utvendig. Sikkert mere om jeg tenker grundig om. har litt over 40 dager på meg...
opasb Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Har no fått gjort litt igår (fredag) Bytta alle demperan og fjæren fremme sia dem va knekt....pluss sveisa meir bur... no e vi påtur og ska sveis resten av bure, bytt fjæren bake, ska få laga noe tårnstag/forsterkninge.. her e bilda
Skimmy Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 bi nerve bra, vart den stiv? vart det bra me fjæren du fikk kjøp av meg?
opasb Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 tja... Ihelga så har man fått gjort endel ferdi med buret..bytta alle 4 fjærer og dempera laga dashbord (takk for hjelpa, skimmy), sveist igjen takluka osv.... bilda e på tur no bi det neste og få bilen lakka innvendig, så er det opplegging av bensintilførseln og elektrisk som står for tur
opasb Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 idag blei biltransporthengeren jeg hadde bestilt hentet hjem
336mik Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Ja det var en nice henger ja. Har sjekket litt rundt etter henger selv,men det koster jo faen meg noe så vannvittig med kroner da.
opasb Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 Ja det var en nice henger ja.Har sjekket litt rundt etter henger selv,men det koster jo faen meg noe så vannvittig med kroner da. ja ikke billig for henger måtte ut for 36.900,- ferdig registrert med vinsj
336mik Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Ja det er vel i den prisklassen der ja. Da skjønner man jo godt hvorfor man ikke får en (opp)brukt henger for rundt 10k også. Muligens billigere å bygge en selv?
opasb Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 ligger en på finn til 12k.. en gammal bilhenger da... min gamle går for under 10 k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå