Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har noen spørsmål om diverse ting jeg vil gjøre med min e39 -96 modell som jeg kjøpte for 2 uker siden :)

Første spørsmål:

Jeg har tenkt å skifte ut litt forskjellig på bilen som er orginalt, som ny M5 fanger, klarglass grøftelykter, og klarglass hovedlykter med angel-eyes seffølgelig :D Så de jeg lurer på er hva slags nett sider er det som selger disse til en billig penge :P

Andre spørsmål:

Jeg har en 12" sub bak i bagasjerommet men siden det er så sinnsykt mye som isolerer bagasjerommet fra inne i bilen, så jeg tenkte på å lage hull i hattehyllen, men det er jo da en stålplate under den som jeg må skjære i. Så hva vil da være best å legge igjen rundt kanten for det vil ruste viss ikke, eller..? :roll:

Tredje spørsmål:

Hva vil ca prisen være for å lakkere en front fanger (M5) sånn generelt? Hadde vært greit å vite hvor mye penger som skal puttes i det :wink:

Takk for alle svar :D

Mvh Stian.

Skrevet

Første Spørsmål: får vel billigst på Koed.no

Andre spørsmål: det beste er vel å ta ut høytalerene i hattehyllen å la bassen slippe opp der.

Tredje spørsmål: litt forskjellige priser men rundt en 2-3000,- må du nok ut med.

Skrevet

Andre spørsmål: det beste er vel å ta ut høytalerene i hattehyllen å la bassen slippe opp der.

Tredje spørsmål: litt forskjellige priser men rundt en 2-3000,- må du nok ut med.

Aah, jeg har sett på den siden ja, men vet ikke så mye om noen andre sider så litt vansklig å sammenligne det :P

Jeg vil helst slippe å fjerne høytalerne bak, liker å ha de fullstendig :) Men takk for tipset uansett :)

Det var ikke så halv galen pris :D Kan bli bra dette :)

Skrevet

Aah, jeg har sett på den siden ja, men vet ikke så mye om noen andre sider så litt vansklig å sammenligne det :P

Du kan jo prøve GS Bildelersom et alternativ

Jeg vil helst slippe å fjerne høytalerne bak, liker å ha de fullstendig :) Men takk for tipset uansett :)

I baksetet har du vel et midtarmlene og kanskje også en skipose? Hva med å gå igjennom der?

Det var ikke så halv galen pris :D Kan bli bra dette :)

Har ikke greie på pris siden den er variabel, men har et generellt tips til deg når du skal bygge om: Gjør det ordentlig og kjøp ordentlige ting så blir det bra til slutt :wink:

Skrevet
Stian_e39 skrev:

Aah, jeg har sett på den siden ja, men vet ikke så mye om noen andre sider så litt vansklig å sammenligne det

Du kan jo prøve GS Bildeler som et alternativ

Skal sjekke den siden ;)

I baksetet har du vel et midtarmlene og kanskje også en skipose? Hva med å gå igjennom der?

Blir så jævli mye å gå gjennom egentlig etter jeg tok en kjapp kikk på det, men kan jo sjekke litt mer på de å se hvor mye det er og hva slags lag jeg må gjennom. Er jo mye mer pent i tillegg og da :)

Har ikke greie på pris siden den er variabel, men har et generellt tips til deg når du skal bygge om: Gjør det ordentlig og kjøp ordentlige ting så blir det bra til slutt

Ja er jo greit me skikklige deler, men blir jo fort dyrt av det også.. Så jeg vil helst holde prisen nede med å kjøpe helt ok deler :wink:

Skrevet
Grattis med e39! kjempe biler,under søk med koed,gsbildeler.

Er og ute etter bak fanger m5 til en rimelig sum

Blir og skifte eksos til m5 og på min

Takker, Ja de er sykt rå syns jeg selv å herlig bil å kjøre :D

Vurderer å få meg bakfanger også, men ikke med de første.. Har ikke så mye penger i lomma kan du se, men skal definitivt vurderes å kjøpe lengre frem i tid ;)

Aah, kan bli heftig me M5 eksos tenker jeg :P Selv har jeg rustfritt supersprint eksosanlegg :) Får ganske grom lyd ut av det men ikke noe overdrevent som jeg eg veldig fornøyd med :D (Var påmontert før jeg kjøpte bilen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...