kbteknik Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 billjardbord 5 fot selges 180x100 med 3 køer kugler trekant kritt bordet er 1 år gammelt, men nesten ubrukt der er montert hjul på så det enkelt kan flyttes kan evt leveres. (arkivbilde) nypris var 2700kr selges for 1000 eller bytte med annet, airhockey feks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 er duken hel? uten rifter osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 jada helt feilfri... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 kan evt leveres. Hvis du skal forbi Asker å vil ta det med er jeg interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 jeg står på farten og skal reise til oslo nå, skal se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Bare å ta med om du føler for det. Hvis du tar med deg, send meg en PM. Så sender jeg deg nr du rekker meg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Da var det solgt og hjemme hos meg. Det gikk FORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Det gikk imponerende fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå