Robin L Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 passer skinninteriør fra en e39 touring i en sedan? framsetene er vell like, men forskellig baksete?! jeg har et nesten komplett STRØKENT skinninteriør til salg salgs om det ikke passer. mangler kun dørpanelene forran. ser ikke ut som det har sittet folk i det, er fra en 02 mod e39 touring. er sort standard skinn
Ballder Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Er nok ikke lett og lure inn baksete nei. Hvor mye for dette dersom du selger? Og hvor i landet sånn ca?
Robin L Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 hmm, akkurat det jeg tenkte. om de ikke passer blir de solgt. de er som sakt 100% strøkne. skinnet er omtrent ikke oppmyknet ennå omtrent det er framseter, sittepute bak,rygg bak, nakkeputer, og de to skinnputene på hver side av baksetet og dørtrekk bak. vet ikke hva noe sånn kan være verdt jeg. vet gs har noen seter inne, 13700 for et svart skinn int med alle dørpanelene og 10 fir ett uten dørpanel. men nå er jo gs dyre da...! kan ordne bilder. bør jeg lage en post på "selge" for forumet sin del? setene er i kristiansund. KAN hende jeg kan komme litt i møte om jeg får lånt en bil med plass, men innen rimelighetes grenser
Ballder Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Om du skal selge, så burde du nok lage en ny tråd på det ja. Blir mer synelig da vettu. Personlig så er mitt stoff intr strøkent, så jeg gir ikke stort mer enn 5 lapper for skinn, men har en bekjent som trenger skinn, men aner ikke hvor mye han vil gi for noe slikt. Vil tro du kan få oppimot 10 lapper for 100% strøkent skinn uten og vente så alt for lenge egentlig. Måtte jeg hatt intr, så hadde jeg glatt gitt det i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå