StianA Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 hva tenker folk med når de fikser bilene sine slikt? i hvertfall ikke med hue! hvis eieren syntes bilen sin er fin lurer jeg på hvordan dama\ mannen til den personen ser ut
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 må jo være folk som har en smak som ikke kan nevnes med ord..
Galro Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 hva tenker folk med når de fikser bilene sine slikt? i hvertfall ikke med hue! Det er godt mulig eieren tenkte med huet, og det er også godt mulighet at det tenkende huet i denne situasjonen var betydlig nærmere bakken enn hva som er vanlig hodehøyde.
jelpoole Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Tre takbøyler eller? er ikke det gitt, er strammeskruen til den bakre bøylen som får det til å se ut som det var tre...(har et sett til min e30 som kun er på når jeg har bruk for det)
EirikL Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Hehe, tror han snakket om to takbøyler pluss et stykk vinge = 3. Jeg håper egentlig eieren har innsett at bilen ser ut som et dass og tenker hvorfor ikke bare gjøre det skikkelig
E28 TURBO Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Noen som vet hvor dette gromme utstyret fåes kjøpt. Tror E28 nib hadde kledd sånne gromdeler!!!
E30_Dale Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Den var jo DRIT TØFF! Åhhh ja stemmer det. NOT!
jon///M Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 oi, en sånn vinge hadde jeg på opel'n min. hehe glad jeg har skiftet smak på hvordan ting skal se ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå