BMW E36 coupe Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Noen som veit om dashboardet fra en E46 kan tilpasses i en E36 coupe? Vil det hele tatt være mulig å få det inn i bilen? Samme med dørtrekka, er det noen mulighet for å få dette i en E 36???
Lars89 Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Folk putter Golf 4/Audi TT dashbord i golf 1 og 2 så det er sikkert mulig, men ikke noe for en nybegynner. Ting skal jo helst funke etterpå også Dørtrekka tror jeg du bare kan glemme egentlig. Lykke til uansett hva du gjør
BMW E36 coupe Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Er ikke akkuratt nybegynner når det gjelder biler Men har ikke hatt BMW før min e36 coupe Noen som har prøvd el?
Spiritus Sancti Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Dashen får du sikkert til å passe.. Med mye modding.. Men ikke dørtrekka. Du kan jo selfølgelig kappe av detaljer fra e46 dørtrekka og feste på e36 dørtrekka.. Men hvor pent det blir, det er en annen ting..
S.Arnesen Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Alt går jo ann, det kommer bare ann på hvor mange arbeidstimer du vil legge i det. Det krever nok mye tilpassing og kutting. Dørsidene går nok etter mye tilpassing det også... Du må nok bare prøve, har aldri hørt om noen som har prøvd det samme, men det er helt sikkert noen som har gjort det....
Fixfax Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Jeg har aldri hørt om det, ville rett og slett lagt det på grus. Som folk sier alt går, så ja det går, men kommer til og koste mange arbeidstimer, og pent blir det heller ikke tror jeg.. sikkert en grunn til at man aldri har hørt om det, folk som har prøvd har ikke gjennomført, eller det blei ikke noe pent
diesel_luring Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 om du måler bredden på de to så finner du jo ut hvor lang i fra du er, til å brgynne med, har sett to bmwer en 36 og e46 uten dash og forskjellen var ikke enorm så om ikke bredden er noe broblem så tror jeg ikke festene er så vanskelig å få til. men du finner jo ikke ut noe før du prøver, hadde jeg hatt sveise apparat to biler og litt pågangs mot hadde jeg prøvd.
BMW E36 coupe Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Jeg har aldri hørt om det, ville rett og slett lagt det på grus.Som folk sier alt går, så ja det går, men kommer til og koste mange arbeidstimer, og pent blir det heller ikke tror jeg.. sikkert en grunn til at man aldri har hørt om det, folk som har prøvd har ikke gjennomført, eller det blei ikke noe pent Det er nok mye riktig i det du sier ja Veit ikke om det ville blitt noen suksess med E46 i en E36 Kan jo altids fikse opp på det orginale å hehe E36 Darshboardet er jo slettes ikke stygt det heller
-Anders- Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Her er det en som har modda E46 dash og dørpaneler inn i en compact. Nesten det samme som coupe da. Du må regge deg som medlem for å se bildene. Gjort på et blunk. LINK
Fixfax Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 kan ikke som er medlem her og der poste bildene her æ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå