Tommy F Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 Har du lys modulen? og er det mulig å reprogrammere den til min 2001 modell? Om det er slik at det går, så er jeg meget klar for den. Vet ikke hvordan det er med lysmodulen.
Kjennern Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Kunne godt tenkt meg bakluka og klima automatikk samtidig. Kan jeg få en total pris av deg på dette? Men hva legger du i komplett klima automatikk? vet at jeg må bytte mer en bare panelet. For det har jeg liggende og prøvd. Funnet ut at bakluka ikke var noe for min men har du følgende vare nr på lysmodulen? 61319133019
Tommy F Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 Side vinduen til dørene? Der har jeg bare det høyre som står i døren.
spne46 Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Side vinduen til dørene? Der har jeg bare det høyre som står i døren. Ja i dørene men trenger egentlig høyre og venstre. Tenkte du kanskje hadde begge
Tommy F Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Bakluke solgt. Klima ikke hentet, så det er ikke solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå