Gå til innhold

www.driftstyle.no

TDV
 Share

Anbefalte innlegg

Noe skeptisk...

Forhåndsbetalte 4K da de hadde veldig bra åpningstilbud den 8. Desember.

Har fått noen mailer (blanding av norsk og engelsk) med orderoppdatering.

Skreiv en mail til de 30/12 der jeg spurte hvor det ble av varene og fikk svar 1/1 om at ordren var sendt. Det er 8 dager siden...

Så vet egentlig ikke hva jeg skal si. De er ihvartfall utrolig treige. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Fått ca halve bestillinga...

Bestilte 8. desember, henta pakke på posten 23. Januar... :shock:

Tar sikkert et par måneder før resten er her :roll:

Syns de er altfor slappe med å oppdatere og følge opp kundene.

Må hale info ut av de.

Når jeg bestiller fra andre firmaer blir jeg bomba med oppdateringer, sporingsnummer og evt. beklagelser for forsinkelser.

Fra driftstyle har jeg mottatt 3 mailer på 6 uker. Og det var fordi jeg maste.

:twisted: ALDRI MER :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner denne tråden jeg.

Hverken gnmfr eller jeg har fått delene vi har bestilt, og ikke noe svar å få.

Hvordan er det med dere andre som har bestilt derfra ?

bestilte deler 8 desember, har sendt di 4 stykk mailer nå og di svarer ikke..

noen som har nr ditt??

virker jævli useriøst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser betingelsene til dette firmaet ville jeg ikke engang tenkt på å bestille fra dem. Ingen seriøse aktører ville hatt slike vilkår. Flere av disse bryter med dine rettigheter som forbruker.

For eks. levering...

Levering:

Vi forbeholder oss rett til leveringsnekt på samtlige varer med bakgrunn i prissvingninger og lagersituasjon. Vi forbeholder oss også retten til leveringsnekt på samtlige varer med bakgrunn i konkurranseforhold og alle andre årsaker. Alle leveringstider som blir oppgitt av oss må anses som veiledende. Med leveringstid menes tidspunkt for ankomst av varer til vårt lager. Medgått tid til plukking og pakking produksjon kommer i tillegg før innlevering av forsendelsen til transportør. Når tid er oppgitt i antall dager, menes hverdager og befrakters tid kommer alltid i tillegg. Vi forbeholder oss retten til å avvike og/eller endre oppgitt leveringstid uten nærmere varsel. Dersom produktet ikke blir levert innen rimelig tid etter avtale kan kunde kreve pris avslag eller heving heving dersom dette ikke er til vesentlig kostnad for selger.

Disse betingelsene er jo helt på jordet!

Den beste er det siste som står..kunden kan heve kjøpet hvis det ikke er til vesentlig kostnad for selger..hallo! Dette er i bestefall en som sitter på gutterommet og prøver seg med en liten hobby bedrift. Prøv brønnøysund reg. for å se om de har noe organisasjons nummer...tviler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lese betingelsene er for pingler :roll:

Får håpe andre får det de har betalt for. Jeg har fått produkter verdt ca det jeg betalte (kjøpte til halv pris), men er utrolig useriøst av de. Tar maks en uke å frakte noe fra andre siden av verden hjem til det lokale postkontoret.

Hvordan de klarer å bruke 6 uker er smått utrolig da Dynabel produseres i Norge, forøvrig få km fra der det ble sendt fra. Firmaet holder til på skedsmo. (skal se om jeg finner adressen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...