TDV Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 noken som har noko meining om desse? har kjøpt noko. og forhandsbetalt. fått kolli nr. men posten kan ikkje finne det kolli nr i det heile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Noe skeptisk... Forhåndsbetalte 4K da de hadde veldig bra åpningstilbud den 8. Desember. Har fått noen mailer (blanding av norsk og engelsk) med orderoppdatering. Skreiv en mail til de 30/12 der jeg spurte hvor det ble av varene og fikk svar 1/1 om at ordren var sendt. Det er 8 dager siden... Så vet egentlig ikke hva jeg skal si. De er ihvartfall utrolig treige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Dette blir nok sendt via driftstyle.com Jeg har bestilt varer fra dem (driftstyle.com) noen ganger og da tar det opptil en mnd før jeg har fått varene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Høres ikke bra ut..håper dere får tingene dere har betalt. jeg betaler ikke noe før jeg har varene har blitt svidd noen ganger før så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Betaler alltid varer med Mastercard. Da er jeg forsikret mot slike ting. Jeg har enda tilgode å ikke få det jeg har bestilt,og jeg har sikkert bestilt noen hundre ting fra det store utland oppigjennom årene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Låner denne tråden jeg. Hverken gnmfr eller jeg har fått delene vi har bestilt, og ikke noe svar å få. Hvordan er det med dere andre som har bestilt derfra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Fått ca halve bestillinga... Bestilte 8. desember, henta pakke på posten 23. Januar... Tar sikkert et par måneder før resten er her Syns de er altfor slappe med å oppdatere og følge opp kundene. Må hale info ut av de. Når jeg bestiller fra andre firmaer blir jeg bomba med oppdateringer, sporingsnummer og evt. beklagelser for forsinkelser. Fra driftstyle har jeg mottatt 3 mailer på 6 uker. Og det var fordi jeg maste. ALDRI MER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Låner denne tråden jeg.Hverken gnmfr eller jeg har fått delene vi har bestilt, og ikke noe svar å få. Hvordan er det med dere andre som har bestilt derfra ? bestilte deler 8 desember, har sendt di 4 stykk mailer nå og di svarer ikke.. noen som har nr ditt?? virker jævli useriøst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 har hatt kontakt med lensmannskontoret og di har sendt en mail til di. om det ikkje går bra. sender di en fax. om det ikkje blir vellykka. blir det anmeldelse. desse folka kan ikkje holde på slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundgotcustomstreet Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Hvis du leser betingelsene til dette firmaet ville jeg ikke engang tenkt på å bestille fra dem. Ingen seriøse aktører ville hatt slike vilkår. Flere av disse bryter med dine rettigheter som forbruker. For eks. levering... Levering: Vi forbeholder oss rett til leveringsnekt på samtlige varer med bakgrunn i prissvingninger og lagersituasjon. Vi forbeholder oss også retten til leveringsnekt på samtlige varer med bakgrunn i konkurranseforhold og alle andre årsaker. Alle leveringstider som blir oppgitt av oss må anses som veiledende. Med leveringstid menes tidspunkt for ankomst av varer til vårt lager. Medgått tid til plukking og pakking produksjon kommer i tillegg før innlevering av forsendelsen til transportør. Når tid er oppgitt i antall dager, menes hverdager og befrakters tid kommer alltid i tillegg. Vi forbeholder oss retten til å avvike og/eller endre oppgitt leveringstid uten nærmere varsel. Dersom produktet ikke blir levert innen rimelig tid etter avtale kan kunde kreve pris avslag eller heving heving dersom dette ikke er til vesentlig kostnad for selger. Disse betingelsene er jo helt på jordet! Den beste er det siste som står..kunden kan heve kjøpet hvis det ikke er til vesentlig kostnad for selger..hallo! Dette er i bestefall en som sitter på gutterommet og prøver seg med en liten hobby bedrift. Prøv brønnøysund reg. for å se om de har noe organisasjons nummer...tviler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Virket jo som et veldig seriøst firma. Man kan jo ikke holde på slik. Alle de punktene nedover der er jo bare absurde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Å lese betingelsene er for pingler Får håpe andre får det de har betalt for. Jeg har fått produkter verdt ca det jeg betalte (kjøpte til halv pris), men er utrolig useriøst av de. Tar maks en uke å frakte noe fra andre siden av verden hjem til det lokale postkontoret. Hvordan de klarer å bruke 6 uker er smått utrolig da Dynabel produseres i Norge, forøvrig få km fra der det ble sendt fra. Firmaet holder til på skedsmo. (skal se om jeg finner adressen...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 eg fekk det lokale lensmannskontoret til å sende en fax til mtsautopars ( samme karane). og da tok det 3 dager så var pakken i mine hender. never ever igjenn handler eg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 noen som har fått noe mer eller skaffet et nr ditt=?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 noen som har fått noe mer eller skaffet et nr ditt=?? Lenge leve latskapen? Telefon: 959 78 156 - Tirsdag & Torsdag 17:00 - 20:00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå