W-spec Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Friskt kjørt på ACR. Så ut til å fungere bra den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Morsomt når maskineriet fungerer dere skal få høre hvis det blir noe kjøring. Nå er banen åpen hver onsdag for trening da. For biler med lisens... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Morsomt når maskineriet fungerer dere skal få høre hvis det blir noe kjøring. Nå er banen åpen hver onsdag for trening da. For biler med lisens... beklagelig ikke i boks med lisens enda...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 hei. noen som vet hvor jeg kan få tak i skjermbredere lik di som jeg hadde på bilen, som ikke er glassfiber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet November 4, 2013 Forfatter Share Skrevet November 4, 2013 Film fra acr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 Litt uppdate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 Litt uppdate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 hei. jeg har fylt vanlig 95 okt på bilen mens den står i vinter. i dag startet jeg den og lot den gå varm, men den gikk ganske fort på kok. noen her som kan si meg om dette er pga 95okt. at den ikke kjøler like bra som e85 eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2015 Film fra årets kjøring på acr kommer strax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 Tips til farger på motor når jeg nå skal overhalle å lakkere alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Mars 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2017 Lite update her, men det skjer litt i garasjen. Etter å bygget ny m50 fant jeg plutselig ut at jeg ville ha to sylinderer mer. Så nå har jeg handlet meg v8. M50'en kommer for salg etterhvert 😀 Are. og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Mars 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2017 Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå