montrealblue Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 fiksa litt på røra. flytta lmm og bytta ut org. belg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Nice bil! Fint prosjekt Blir kjekt og se når den starter og litt burning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Faen nå er jeg ivrig!! Får sansynligvis hjernen i mårgen tidlig! Da blir det ut å spinne litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 nice håper på ein video da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Kan ikke love noe i mårgen da. Gjenstår å se om det fungerer, åsså er det pisse vått på veiene her:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Fikk hjernen i dag, ferdi omprogramert! Men bilen fjusket mellom 2200 og 3800omdr når jeg ga full gass, men fungerte fint hvis jeg slakket av litt på gassen. Kom som et skudd når trykket kom da:) Noen som har noe tips om den fjuskinga? (nå skal det sies at jeg ikke vet om trykkrøra er 100% tett) Men jeg fikk nå kjørt en del, blåste endestussen av eksosanlegget:) og ettervert begynte cluthsen å slire, så det er nok bare å rive i ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Hadde samme problem med min, samme chip og alt. Da fikk den for mye bensin. Jeg nappa ut vacum på både progressive btr, og orginale så gikk den 5x bedre. Tror kanskje problemet med de chipene er at de får litt mye bensin før trykk. prøv å napp av vacumslangen på prog.btr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 kan prøve det, men det blir ikke for lite bensin på høyt turtall da? Jeg prøvde å justere bensintrykket mellom 2-4bar, uten at jeg merket noe forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Min gikk klokkereint etter jeg gjorde det, men chippen jeg hadde var jo ikke laget prikk lik din mtp blandingsforhold. Samme person er det fra. Du kan ihvertfall prøve. Du merker jo veldig fort om det utgjør forskjel. Er ikke så lett å lage en chip ut ifra bare specs. Alle biler oppfører seg forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 ja det kan virke som at bensintillskuddet kommer for tidlig i forhold til ladetrykket, Har noen småsprekker i eksosmanifoil, men det er så lite at jeg kan ikke tro at det skal ha noen betydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 nei, det hadde jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 er vist helt normalt med sprekk i disse manifoilene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 normalt og normalt. Det skjer med de, men det er ikke meningen, og man taper effekt på det. Problemet er at de enten blir levert skeive på overflaten, eller blir det etterhvert, slik at det er spenn i de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå