Gå til innhold

Eu-kontroll + årsavgift

OLEZZ
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen min skulle vært på eu kontroll 31 okt, men har ikke fått den igjennom før nå. Den skal etterkontrolleres nå til mandag. Er det slik at jeg må betale årsavgift for å bruke den nå?

Greia er at jeg ikke har fått innvilget omregistrering på bilen fordi jeg måtte ha eu kontroll for å få gjort det.

Slik som jeg ser det, må jeg vise godkjent eu kontroll, betalt omreg, og betalt årsavgift for å få brukt bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ha betalt årsavgift og ha bilen eu-godkjent for å bruke den. Du skriver du må betale om.reg, er ikke bilen din? Eller har du ikke betalt den etter at du fikk den, hvis ikke må du betale det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsavgiften er betalt for 2008, men årsavgiften for inneværende år (09), pleier jo ikke å komme før i mars?

Har betalt omreg, men jeg har ikke fått vist det på biltilsynet da jeg måtte ha godkjent eu kontroll for å få den omregistrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsavgifta kommer til den som står registrert som eier 1.1.09.

Noen som vet hva som kreves for å få ut skiltene når man har levert de inn for oppbevaring? Må man betale årsavgift, forsikring, EU.kontroll osv eller bare levere den lille lappen man får utlevert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...