Gå til innhold

Mest møkkete bimmers-bil?

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

zz2a0o9rvakolaic1pli.jpg

lwg33ghq76fk8v2vck2b.jpg

Det der hadde jeg aldri gjort med bilen min..! :shock:

det er jo ingenting som er bedre en vaskehall, kan sitte inni bilen, god og varmt, får underspyling, voks kan du få osv har bare positive ting å si om en vaskemaskin, vaskeriper blir det altid før eller siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig finnes det bedre måter å vaske en bil på helt enig i det, men en bil som f.eks er blitt 8- 10 år gammel i en "normal" manns eie, er som regel blitt slitt i lakken, da betyr det veldig lite om du vasker den i en maskin etter mitt syn, men så har jeg aldri hatt en bil med ny lakk heller, så det kan være jeg forandrer syn på denne saken når E-30'en er ny lakka :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig finnes det bedre måter å vaske en bil på helt enig i det, men en bil som f.eks er blitt 8- 10 år gammel i en "normal" manns eie, er som regel blitt slitt i lakken, da betyr det veldig lite om du vasker den i en maskin etter mitt syn, men så har jeg aldri hatt en bil med ny lakk heller, så det kan være jeg forandrer syn på denne saken når E-30'en er ny lakka :wink:

Ny lakket bil tror jeg du ikke putter i en vaskemaskin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at mildvær og regn tok snø og is som lå på bilen, så den faktisk helt ren ut :D Det lønner seg uten tvil å bruke litt ekstra tid og penger på å polere skikkelig før vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber i halden og bor i fredrikstad. det blir litt kjøring på E6. og noen dager med -grader og våt vei så blir bilen møkkette. heldigvis kom det litt + vær så jeg fikk vasket bilen. dårlige mobil bilder. men man ser hva det vil si og ha en møkette bil :P

før

o5sxn8bkuxc85g5fm1n8.jpg

etter

jwn2pnnnpgqoericrbqk.jpg

vanligvis er biln sånn.

xw8tth06ot3jj16c2mz6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang riper har jeg ikke sett noe til det. Bilen er 6 år gammel og jeg er sikkert ikke den første som bruker viskeren på skitten rute! Hva skal man med bakrutevisker om man er for reddd for å bruke den. Skal man kjøre sakte fordi man er redd for steinsprut også da? :?

Tror det der er en sånn fanatisme man har før man har skjønt at bilens viktigste formål er å transportere - og å virke hver gang. ;)

Er jo bare å kjøre på med litt spylervæske samtidig som man spyler første gang, så renner dritten bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zz2a0o9rvakolaic1pli.jpg

lwg33ghq76fk8v2vck2b.jpg

Det der hadde jeg aldri gjort med bilen min..! :shock:

Kan fortelle deg at med tre unger og ei kone som bruker bilen en god del, så er vaskeriper det minste problemet :P

Vasker for hånd jeg også så ofte jeg kan, men med 2-3 minusgrader og bilen full i sand, så jeg ikke særlig lyst på å renne svampen over bilen selv...Har aldri vært borti at det har vært vaskeriper som har vært det store diskusjonstemaet når jeg har solgt bilene jeg har hatt tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med vaskeriper i vaskemaskiner er bare oppblåst...

Kan hende det var mer i det for mange år siden, men i dag er maskinene blitt så bra og de finner nye materialer å bruke på børstene med tiden.

Har som andre har sagt over her aldri hatt problemer med vaskeriper på noen av bilene mine og tror ikke de som sier at det blir vaskeriper over her har hatt det selv heller. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...