S.Nilsen Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Det der hadde jeg aldri gjort med bilen min..! det er jo ingenting som er bedre en vaskehall, kan sitte inni bilen, god og varmt, får underspyling, voks kan du få osv har bare positive ting å si om en vaskemaskin, vaskeriper blir det altid før eller siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Greit og bruke vaskehall med børster,men det er jo en IDE og bruke høytrykk spyler for og få bort det værste! men værsegod og få riper.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 den vasker jo med høytrykk og såpe før den bruker børstene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Bedre med manuell uannsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 he he kunne sikkert dratt denne langt men stopper her men jeg har sagt det før også, jeg skal aldri ha en bil som jeg er så redd for att jeg ikke tør å vaske den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 hehe ja..men du skjønner poenget mitt ?og jeg skjønner nesten ditt så lenge det gjelder annet merke enn BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 selvfølgelig finnes det bedre måter å vaske en bil på helt enig i det, men en bil som f.eks er blitt 8- 10 år gammel i en "normal" manns eie, er som regel blitt slitt i lakken, da betyr det veldig lite om du vasker den i en maskin etter mitt syn, men så har jeg aldri hatt en bil med ny lakk heller, så det kan være jeg forandrer syn på denne saken når E-30'en er ny lakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 selvfølgelig finnes det bedre måter å vaske en bil på helt enig i det, men en bil som f.eks er blitt 8- 10 år gammel i en "normal" manns eie, er som regel blitt slitt i lakken, da betyr det veldig lite om du vasker den i en maskin etter mitt syn, men så har jeg aldri hatt en bil med ny lakk heller, så det kan være jeg forandrer syn på denne saken når E-30'en er ny lakka Ny lakket bil tror jeg du ikke putter i en vaskemaskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Etter at mildvær og regn tok snø og is som lå på bilen, så den faktisk helt ren ut Det lønner seg uten tvil å bruke litt ekstra tid og penger på å polere skikkelig før vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 jeg jobber i halden og bor i fredrikstad. det blir litt kjøring på E6. og noen dager med -grader og våt vei så blir bilen møkkette. heldigvis kom det litt + vær så jeg fikk vasket bilen. dårlige mobil bilder. men man ser hva det vil si og ha en møkette bil før etter vanligvis er biln sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Ang riper har jeg ikke sett noe til det. Bilen er 6 år gammel og jeg er sikkert ikke den første som bruker viskeren på skitten rute! Hva skal man med bakrutevisker om man er for reddd for å bruke den. Skal man kjøre sakte fordi man er redd for steinsprut også da? Tror det der er en sånn fanatisme man har før man har skjønt at bilens viktigste formål er å transportere - og å virke hver gang. Er jo bare å kjøre på med litt spylervæske samtidig som man spyler første gang, så renner dritten bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Det der hadde jeg aldri gjort med bilen min..! Kan fortelle deg at med tre unger og ei kone som bruker bilen en god del, så er vaskeriper det minste problemet Vasker for hånd jeg også så ofte jeg kan, men med 2-3 minusgrader og bilen full i sand, så jeg ikke særlig lyst på å renne svampen over bilen selv...Har aldri vært borti at det har vært vaskeriper som har vært det store diskusjonstemaet når jeg har solgt bilene jeg har hatt tidligere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Det der med vaskeriper i vaskemaskiner er bare oppblåst... Kan hende det var mer i det for mange år siden, men i dag er maskinene blitt så bra og de finner nye materialer å bruke på børstene med tiden. Har som andre har sagt over her aldri hatt problemer med vaskeriper på noen av bilene mine og tror ikke de som sier at det blir vaskeriper over her har hatt det selv heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Min etter 2 turer, tur- retur Bergen - Florø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå