Hardhaus Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Hmmm... må si jeg føler meg litt heldig som har både garasje og vaskehall lett tilgjengelig. Men får vondt langt inn i tarmene hver gang jeg er ute og lufter bilen i sølevær, så da blir det stort sett alltid en tur innom vasken før jeg parkerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 ingenting slår en e30 jeg hadde for 4 år siden:) har desverre ikke bilder av den, men den ble ikke vasket på 2,5 år,hehe. en som jobbet på jæger som kjøpte den, og han tok den inn i hallen for å vise hvor jævlig den så ut, og den ble umiddelbart kåret til verste bmw noensinne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Det der hadde jeg aldri gjort med bilen min..! Er ikke det en litt gammel myte da ? Dagens vaskehaller er jo så sinnsykt gjennomført (de nye, det var denne også så æ) så vil ikke tro du får mer riper av denne maskinen enn om du står hjemme med høytrykk og svamp! Bruker alltid maskin jeg, aldri vært no problem ! Mye mulig de nye er likeså bra som og gå over med svamp (wash mitt) og høytrykk.. Men er fra bygda, og masinen vi har på den lokale stasjonen er fra 1800-og pil og bue, og sett hva den kan gjøre mot lakk.. Derfor har jeg det som et prinsipp og ikke bruke maskin.. Synes det og vaske for hånd er en del av sjarmen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Synes det og vaske for hånd er en del av sjarmen også +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Synes det og vaske for hånd er en del av sjarmen også +1 Ja, det synes jeg også, men kan jo kanskje bli litt slitsomt -5 grader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Det der med vaskeriper i vaskemaskiner er bare oppblåst...Kan hende det var mer i det for mange år siden, men i dag er maskinene blitt så bra og de finner nye materialer å bruke på børstene med tiden. Har som andre har sagt over her aldri hatt problemer med vaskeriper på noen av bilene mine og tror ikke de som sier at det blir vaskeriper over her har hatt det selv heller. Test som bevise det http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp ... Car-washes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 tenkte på å lage en slik tråd igår kveld..hehehe..menmmen..bimmern er såååå skitten at det er skam...er ett la med møkk foran lyktene så fjernlysa lyser rett ned i bakken..bygd en egen spoiler av møkk foran på panseret..hahaha...glemte å ta bilder av den...hmmm...last year.. : den er ren på bildene iforhold til nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Det der med vaskeriper i vaskemaskiner er bare oppblåst...Kan hende det var mer i det for mange år siden, men i dag er maskinene blitt så bra og de finner nye materialer å bruke på børstene med tiden. Har som andre har sagt over her aldri hatt problemer med vaskeriper på noen av bilene mine og tror ikke de som sier at det blir vaskeriper over her har hatt det selv heller. Test som bevise det http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp ... Car-washes Flott Men jeg tror ikke det blir mindre striper av å vaske den i maskin enn å vaske den for hånd. Hadde de ikke brukt den greien for å tørke av med hadde nok den bilen vunnet. Jeg vasker selvfølgelig bilen min for hånd så lenge været tillater det men om vinteren bruker jeg vaskemaskin og bilen min har aldri tatt skade av det, unntatt en gang da lakken flasset litt på et sideskjørt men det må jeg vel heller skylde på dårlig arbeid av lakkerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Hadde de ikke brukt den greien for å tørke av med hadde nok den bilen vunnet. hadde du fulgt med på filmen, så sa de jo det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Hadde de ikke brukt den greien for å tørke av med hadde nok den bilen vunnet. hadde du fulgt med på filmen, så sa de jo det Ja? Var det ikke det jeg skrev da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 får vondt i magen av og sjå alle dei skitne bimmerne og min egen eg er jo minus hver gang eg har tenkt og vaske! jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Hadde de ikke brukt den greien for å tørke av med hadde nok den bilen vunnet. hadde du fulgt med på filmen, så sa de jo det Ja? Var det ikke det jeg skrev da? jo, men trodde du skulle si det for å kommentere... ikke at du skulle repetere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 ja, formulerte det kanskje dårlig. Men jeg mente at jeg tror på det da sa da. Er jo ganske logisk egentlig. Bilen blir jo bare ikke dårligere i lakken av og vaske for hånd i steden for maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 nope... har selv sett på de "linjalene" og de funker, men har du litt støv i lufta, eller det blåser, hadde jeg aldri brukt de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå