BMWtotti Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Har akkurat byttet bærearmsforinger på E46 Ble ambefalt dette da bilen sporet ganske mye. Nå virker det som den værste sporingen er borte, men bilen har blitt mer nærvøs og den rister på rattet. (spesielt over 100 km/t) Har skiftet til noen oppgraderte foringer fra Schmiedmann. Noen som har noen ide om hva det kan være? Har ikke tatt firehjuls kontroll etter bytting. Skal dette være nødvending? Så vidt jeg kan se har jeg jo ikke endret på noe. Takker for svar.
bad_ip Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Merkelig. Var motsatt hos meg på min gamle bil e46. Ristet en del rundt 100 km/t Jeg tok ingen 4-hjulskontroll. Aner ikke om dette er nødvendig eller ei.
icc Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Kan jo være dekkene dine eller noe annet. Dra på verksted og få de til å sjekke alle foringene dine om du ikke kommer deg under bilen og kan gjøre det selv.
Halvor89 Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Jeg bytta en hel bærearm på en Sierra jeg hadde. Da stod hjulet på den sida jeg bytta helt rart. Du så godt at hjulet sto mot høyre når det andre stod rett frem. Jeg justerte dette selv, for gadd ikke ta den på kontroll siden det er en Sierra Men ja, som sagt. Mulig man kan få samme problemer når man bytter foringer
icc Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Justering? Bærearm? Sierra? Det er vel ikke endeleddene på styrestaget du tenker på?
Superbeetle Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Jeg måtte justere spissingen på hjulene etter å ha byttet en bærearm på min bil...
Trollet_ Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Risting i rattet høres egentlig ut som et dekk med ubalanse i. -kjenn om du har strammet alle hjulmuttrene. -balanser dekkene. -se om du bruker rett type dekk. hadde et sett dekk på en e30 som ikke passet selv om de ble avbalansert. da kjente jeg risting i rattet rundt 100 km/t, og hvis jeg svinget kjentes det ut som jeg skulle miste kontrollen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå