-Anders- Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Jeg skal ha tak i ny girbelg og håndbrekks belg i semska skinn/alcantara utførelse. Det skal være kvalitet, tilnærmet original og med rammen integrert. Noen som veit om steder de selger dette, eller er det noen som har handlet noe kvalitet noe sted? Skal ikke ha noe dritt som koster 50 spenn på ebay. Det har jeg prøvd før. Ble kanskje M3 gt levert med noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Her hos UUC http://www.uucmotorwerks.com/ultrasuede/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 YES! Takker og bukker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Kjøp fra han her, hvor min er fra: www.leatherz.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Jeg skrev mail til UUC for noen måneder siden, da fikk jeg til svar at de ikke produserte disse lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 Kjøp fra han her, hvor min er fra: www.leatherz.com Det der så lovende ut. Da blir det bestilling herfra siden uuc tydeligvis ikke mekker lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Han duden som mekker på leatherz, bruker org rammer og limer på alcantara og syr sømmer i ulike farger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå