Clerion Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Er ikke rart ting tar tid med det maset her inne Skjønner igrunn det kan gå litt surr når han sikkert har fått 30 pm daglig med mas om hvor mp3spillerene deres er. "Navn" "Adresse" "Kontonr" Ønsket spiller Så lett burde det vært =p Så kunne han bare svart med en pm om pris og kontornr.
skrape Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Noe burde han gjør for å få kontrollen på bestillingene, da hadde han kanskje sluppet alt maset
Margarus Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 bare lurer jeg. da di forrige spillerene eg sku få skulle vert her for måned siden sikkert. men det er sikkert posten så har rota di vekk.
Gjest Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Hei, fikk den første pakken din i retur i dag. Den var vannskadet så det var nok derfor posten holdt den tilbake, uten at jeg vet noe mer om den saken. uansett, nye spillere er på vei til deg Margarus:)
Margarus Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 aha .da var jo den saken oppklart. dårlig av posten og ikke gi beskjed. bare la pakken ligge en plass i en mnd før den blir sendt i retur liksom. ikke din feil dette. ikke misforstå.... da venter jeg i spenning på nye spillere
Gjest Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Huff, det er jeg som har skrevet feil adresse.. jaja.. uansett.. nå har jeg pakket TRE spillere i en kasse til deg som jeg drar på posten med nå. Det er mulig at du får dobbelt men da får du bare beholde alle... hehe.. håper du blir fornøyd! Er det noen andre som ikke har fått noe de har betalt så vennligst rop ut høyt her:)
monster11 Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Hei. Har du flere av 4GB 2,8" touchscreen-spilleren?
Margarus Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 beklager mas projekt34 men hvilken adresse sender du til når du sendte pakka til meg ?, vist du sendte den på fredag så skulle den vert her nå. vanlig brevpost \ norgespakke eller hva det er .tar max 2 kansje 3 dager. ingen lapp i kassen i dag heller.
Gjest Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Nå får du pakken som norgespakke Margarus:) Sporingsnr: SM148436150NO
Margarus Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 da kom spillerne i dag tusen takk for handelen er stor fornøyd di funka heilt greit alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå