John H Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Denne bilen har vært her på øya i flere år, ca. 5 år tror eg. Den har vært til salgs en gang tidligere tror eg, uten at tidligere eier solgte den da. Det er muligt bilen du tenker på m-alpin er en som ligner, det finnes et annet breddekit som eg har sett på et par andre e30'er, men det er ikke likt dette i det hele tatt egentlig, disse har heller ikke hatt slike brede felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 var samme,med samme felger helt sikkert,men nok om det jeg liker den jeg men for stiv pris for meg!! kan si ifra om den synker så skal jeg vurdere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Ok, muligt det var tidligere eier som hadde den ute for salg da? Det er uansett gjort en masse med siden han hadde den da.. Me er lov å komme med bud vettdu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 skal gå i tenkeboksen te i morra ikke lysten på en 99mod golf gti hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 fått noe bud på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Ikke fått noen konkrete bud enda nei, men er 2-3 stk som er intresserte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Er ikke intr. i dyrere bil da? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Husker da jeg var 15 og så en slik bil som det her.. FY FLATE det var noe av det råeste jeg kunne tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpinaHartge Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Dette er samme bilen som sto oppi nord norge på autodb til 50 tusen. Ikke lenge siden jeg hadde kontakt me selgeren der. Han hadde heller ikke noe særli informasjon om bilen. Men uten servo så må da ratte være jævli tungt å dra rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpinaHartge Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 med mindre denne er uten kompressor da selvfølgeli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 bytte i e34 545? 3.5 liter turbo tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Bilen ble faktisk solgt igår! Og AlpinaHartge denne bilen har absolutt IKKE vært i nordland de siste 4 åra vertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg