Christer1 Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Heisann. Jeg har en E30 318 som står å støver ned. Kjørte ut med den i vinter i fjor, men mens vi drev på med den kjøpte jeg meg en ny bil og denne ble da bare parkert i garasjen. Ikke noe glansbilde, men sitter M-tech 1 styling på den. Herjebil? Noe rust her og der etter hva jeg har sett. Motoren fusker litt, litt lav tomgang og den stopper noen ganger i overgangen fra kald til varm på tomgang. Lekker litt olje fra både motor og diff. Diffen er selvsagt uten brems. Turtelleren og tempmåleren lever sitt eget liv. Godkjent senket 35mm Eu godkjent fram til februar 2010. Årsavgift er ikke betalt. Skilter er levert inn, men det er bare å hente noen nye. Hva kan man få for noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 måtte vært nærmere.. 2 dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Hvor er skadene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 får starte med 4 jeg da:P bra interiør da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1 Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 Hvor er skadene? De var i fronten. Ny frontplate, radiator, lykter, grill og panser ble montert. Skjermene har jeg ikke gjort noe med, men det kom noen bulker der også. Fangeren knakk ene feste, ble noe sprekker i den og litt lakk flassa av. Tenkte jeg skulle bruke bilen men ny bil ble handlet og denne ble da bare "glemt". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 4000:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1 Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 får starte med 4 jeg da:P bra interiør da? Smått med slark i passasjerstol. baksetene er fine. Fører sete er byttet ut med en opelstol da den andre var ødelagt. Den er svart. Passasjerstolen er det satt over et svart trekk . resten er blått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 ok...pris du ser for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1 Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 ok...pris du ser for deg? Førerstolen er foresten uten vippefunksjon. Angående pris er jeg ikke sikker, bare la den ut for å se hva noe sånt kan være verdt. Må ikke selge da jeg ikke er i noe pengenød, men den blir jo ikke brukt. Bilen er like ved kløfta. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 årsavgift ikke betalt, og det er litt smått med den...byr deg 4000 nå jeg..pm meg vist jeg blir overbydd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1 Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 årsavgift ikke betalt, og det er litt smått med den...byr deg 4000 nå jeg..pm meg vist jeg blir overbydd Den er grei vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t0rerik Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 4100! må isåfall hentes i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 4200kr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 5000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 5100kr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg