Gå til innhold

E30 318 84 mod vurderes solgt

Christer1
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har en E30 318 som står å støver ned. Kjørte ut med den i vinter i fjor, men mens vi drev på med den kjøpte jeg meg en ny bil og denne ble da bare parkert i garasjen.

Ikke noe glansbilde, men sitter M-tech 1 styling på den. Herjebil?

Noe rust her og der etter hva jeg har sett.

Motoren fusker litt, litt lav tomgang og den stopper noen ganger i overgangen fra kald til varm på tomgang.

Lekker litt olje fra både motor og diff. Diffen er selvsagt uten brems.

Turtelleren og tempmåleren lever sitt eget liv.

Godkjent senket 35mm

Eu godkjent fram til februar 2010. Årsavgift er ikke betalt. Skilter er levert inn, men det er bare å hente noen nye.

Hva kan man få for noe sånt?

rxox6zt8xhan810a1jq1.jpg

8j0f0rjb3bdvm171t1w5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er skadene?

De var i fronten. Ny frontplate, radiator, lykter, grill og panser ble montert. Skjermene har jeg ikke gjort noe med, men det kom noen bulker der også. Fangeren knakk ene feste, ble noe sprekker i den og litt lakk flassa av.

Tenkte jeg skulle bruke bilen men ny bil ble handlet og denne ble da bare "glemt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får starte med 4 jeg da:P bra interiør da?

Smått med slark i passasjerstol. baksetene er fine.

Fører sete er byttet ut med en opelstol da den andre var ødelagt. Den er svart. Passasjerstolen er det satt over et svart trekk . resten er blått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok...pris du ser for deg?

Førerstolen er foresten uten vippefunksjon.

Angående pris er jeg ikke sikker, bare la den ut for å se hva noe sånt kan være verdt. Må ikke selge da jeg ikke er i noe pengenød, men den blir jo ikke brukt. Bilen er like ved kløfta.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...