Gå til innhold

Min E46 330 cik, Ny eksos s7

NiklasJa
 Share

Anbefalte innlegg

Hopp til side 6 :)

Tenkte jeg skulle oppdatere denne litt :)

Har gått til innkjøp av CSL bakluke, med elendig passform. Skal mest sannsynelig til lakkering før helga. Men siden jeg ikke bruker denne bilen om vinteren så haster det ikke :)

5nlm6x6x86coi5b6zanu.jpg

Her er et bilde av 330'n tatt hos Øyvinds dekk i Oslo :)

do0lz2jbtqy8kgmq760y_thumb.png

Skal også til ESS i Januar og få på steg 3 og litt annet snask :D Håper på å benke 500hk+ på navet :D Skal legge ut målingene når den tid kommer.

Har enda ikke fått på M3 girkassa, men har alle delene så det blir gjort iløpet av vinteren.

Skal også få på nesten 4 (samme som e46 m3) utveksling på diffen.

Har også supersprint eksosanlegg (uten kat aka straka rør) og grenrør.

Så kommer den viktige spørsmålet. Hva slags emblem skal jeg ha bak på bagasjeluka? Blir enten 330 ci, 316 ci eller ingen ting. Håper noen har noen formeninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter hva jeg har blitt fortalt kom 316ci bare ut i Portugal og Hellas elns. Men er litt av poenget at de som kan BMW så godt (kansje 1% av norges befolkning?) at de vet at 316ci ikke finnes. Tenker at her er det noe muffens.

For alle andre skriker ikke bilen etter oppmerksomhet. Så en fin sleeper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne bilen på sladdetreffet på Gardermoen, uvitende om at den faktisk har kompressor!

Utrolig pen bil, og ikke minst kvass!

K-Sport bremsene lyser ganske bra bak felgene :)

Har forstått at du er mer opptatt av ytelser enn utseende, men en M-tech fanger foran hadde vel ikke vært å forakte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lyst på kompressor selv jeg. hehe. må ha litt mer fart i bilen :P du leverte bilen og fikk alt montert for deg? og kan jeg spørre hva du betalte? svar gjerne på PM om du i d heletatt vil si det da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...