NiklasJa Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Hopp til side 6 Tenkte jeg skulle oppdatere denne litt Har gått til innkjøp av CSL bakluke, med elendig passform. Skal mest sannsynelig til lakkering før helga. Men siden jeg ikke bruker denne bilen om vinteren så haster det ikke Her er et bilde av 330'n tatt hos Øyvinds dekk i Oslo Skal også til ESS i Januar og få på steg 3 og litt annet snask Håper på å benke 500hk+ på navet Skal legge ut målingene når den tid kommer. Har enda ikke fått på M3 girkassa, men har alle delene så det blir gjort iløpet av vinteren. Skal også få på nesten 4 (samme som e46 m3) utveksling på diffen. Har også supersprint eksosanlegg (uten kat aka straka rør) og grenrør. Så kommer den viktige spørsmålet. Hva slags emblem skal jeg ha bak på bagasjeluka? Blir enten 330 ci, 316 ci eller ingen ting. Håper noen har noen formeninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Mangler du ikke en C på bakemblemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 Jo...... Men de solgte ikke det på GS. Får ta C'en fra 330 Ci som allerede står på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Veldig pen bil du har der... Hadde vært morro med et par utendørs bilder med et litt bedre kamera... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Pen bil! Må være morsomt med presse på 3.0l motoren ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Flossmann kitet så fett ut, men det krever rimelig grove kantfelger da. 20" liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 Kansje 20" spørs hvordan det er å kjøre med. Får uansett plass til noen breie felger under hjulbuene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Flott bil du har. Morsomt at du setter på "316" emblem. Må være fryktelig moro å se ansiktet på andre BMW-eiere når du rykker ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 De fleste bmw-eiere vet vel at 316 ikke kom som coupe til e46.. Men kult uansett da, er vel noen som blir lurt. Jeg hadde satt på 318ci. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 Etter hva jeg har blitt fortalt kom 316ci bare ut i Portugal og Hellas elns. Men er litt av poenget at de som kan BMW så godt (kansje 1% av norges befolkning?) at de vet at 316ci ikke finnes. Tenker at her er det noe muffens. For alle andre skriker ikke bilen etter oppmerksomhet. Så en fin sleeper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Så denne bilen på sladdetreffet på Gardermoen, uvitende om at den faktisk har kompressor! Utrolig pen bil, og ikke minst kvass! K-Sport bremsene lyser ganske bra bak felgene Har forstått at du er mer opptatt av ytelser enn utseende, men en M-tech fanger foran hadde vel ikke vært å forakte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Lastet opp noen filmer. Er ikke sikker på om de fungerer.http://vald0rf.jgiff.net/ Feite filmer Ser ut som om at du liker å spinne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Bilen må brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 har lyst på kompressor selv jeg. hehe. må ha litt mer fart i bilen du leverte bilen og fikk alt montert for deg? og kan jeg spørre hva du betalte? svar gjerne på PM om du i d heletatt vil si det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå