NiklasJa Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 Synes Le-Mans og Topaz er ganske like farger. Kansje litt mer lilla i lemans. Kansje jeg bare skal drite i hele blå fargen og ta samme rød farge som deg Arnesen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Synes Le-Mans og Topaz er ganske like farger. Kansje litt mer lilla i lemans.Kansje jeg bare skal drite i hele blå fargen og ta samme rød farge som deg Arnesen? Nei nei nei, altfor mange coupeer her i landet med den farven allerede. Min og en til hehe en med csl fanger, også tror jeg det blir vanlig m3 fanger på meg snart (du får sende pm om du vil ha lakk-koden ) syns faktisk den farven du har er nydelig, hadde ikke bytta om det var meg. Kanskje lagt til 10% med noe effekt av noe slag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 En ting er hvertfall sikkert, Skal ha shadow line. Crome listene har begynt å få små rust flekker uansett. Må lakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 En ting er hvertfall sikkert, Skal ha shadow line. Crome listene har begynt å få små rust flekker uansett. Må lakkes. Fysj å fy.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 Rusten eller listene? Bilen har vært ditec behandlet hele sitt liv så resten av bilen er nydelig. Understellet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 du er nydelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 Girkassa jeg har kjøpt meg passet selvfølgelig ikke. lagde egen post om det Så da er valget om jeg skal kjøpe masse deler for å få kassa til å passe. Eller bare kjøpe meg komplett E46 M3 drivlinje. Ringte til Birds garage for å høre om muligheter for å bytte utvekslinga på diffen. Ble en lang samtale som nesten endte med at jeg bestilte meg dog box innmat til den kassa jeg har nå. Var egentlig veldig god pris jeg fikk, 2200 gbp . Sitter og vurderer dette tilbudet ganske sterkt. Men vil ikke dog innmat (rettskårne drev) bråke mye? Denne skal ihvertfall tåle ganske mye mtp. framtiden. Men 6 gir må jeg ha uansett. For skal på bilferie til Italia med noen venner av meg til sommeren. En RS2, en Skyline R34 gts-t og den lilla supraen fra gatebil. Det er ganske motorsterke biler. Så på en måte representerer jeg BMW. Med andre ord: Jeg skal faen meg ikke ligge sist på autobahn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 hvis du kjøper rettskårne drev høres det ut som du kjører i rev hele tia....kjøp samme innmat som endre hadde i cossien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Hva slags inmmat var det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 dog innmat..men det er vel digg med et 6 gir da når du vel 300kmh:)men det koster jo skjorta å døtte inn dog.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Skjønner ingen ting nå jeg. Jeg trodde at det som kvalifiserte for å kalle det "dog innmat" var rettskårne drev? Men for å få en skikkelig dog box, må man ha en sekvensiell en altså en stang som man bare dytter opp og ned? Tror ikke jeg har fulgt med skikkelig i timen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 går ann å ha innmat men tror ikke det er bygd helt likt.men det skal tåle en del juling..men mener å huske at kassa hans kosta 60k eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Syns du burde sette på CSL fronfanger jeg, den er absolut fetest til E46 coupe! Ang. farge valg hadde Mauritius blau vært noe? Litt OT: ser du bor på oppegård? pleier du å kjøre innover mot oslo om kveldene? har ikke sett deg ute på veien annet enn på ingeirstrand et par ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Gamle bilen min var Mauritius blå! Pen farge. Jeg pleier da å være ute å kjøre en god del. Sikkert bare en tilfeldighet at vi ikke har møtt hverandre! Din bil på bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 hm, helt sikkert! vært litt på "industrien" på sofiemyr eller hva det heter akkurat der, mange fine lange svinger der ja 325en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå