Gå til innhold

Min E46 330 cik, Ny eksos s7

NiklasJa
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes Le-Mans og Topaz er ganske like farger. Kansje litt mer lilla i lemans.

Kansje jeg bare skal drite i hele blå fargen og ta samme rød farge som deg Arnesen?

Nei nei nei, altfor mange coupeer her i landet med den farven allerede. Min og en til :wink: hehe

en med csl fanger, også tror jeg det blir vanlig m3 fanger på meg snart :D

(du får sende pm om du vil ha lakk-koden :wink: )

syns faktisk den farven du har er nydelig, hadde ikke bytta om det var meg. Kanskje lagt til 10% med noe effekt av noe slag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girkassa jeg har kjøpt meg passet selvfølgelig ikke. lagde egen post om det

Så da er valget om jeg skal kjøpe masse deler for å få kassa til å passe. Eller bare kjøpe meg komplett E46 M3 drivlinje.

Ringte til Birds garage for å høre om muligheter for å bytte utvekslinga på diffen. Ble en lang samtale som nesten endte med at jeg bestilte meg dog box innmat til den kassa jeg har nå. Var egentlig veldig god pris jeg fikk, 2200 gbp :) . Sitter og vurderer dette tilbudet ganske sterkt. Men vil ikke dog innmat (rettskårne drev) bråke mye? Denne skal ihvertfall tåle ganske mye mtp. framtiden.

Men 6 gir må jeg ha uansett. For skal på bilferie til Italia med noen venner av meg til sommeren. En RS2, en Skyline R34 gts-t og den lilla supraen fra gatebil.

Det er ganske motorsterke biler. Så på en måte representerer jeg BMW. Med andre ord: Jeg skal faen meg ikke ligge sist på autobahn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingen ting nå jeg.

Jeg trodde at det som kvalifiserte for å kalle det "dog innmat" var rettskårne drev?

Men for å få en skikkelig dog box, må man ha en sekvensiell en altså en stang som man bare dytter opp og ned?

Tror ikke jeg har fulgt med skikkelig i timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du burde sette på CSL fronfanger jeg, den er absolut fetest til E46 coupe!

Ang. farge valg hadde Mauritius blau vært noe?

IMG_8309.jpg

IMG_8423.jpg

Litt OT: ser du bor på oppegård? pleier du å kjøre innover mot oslo om kveldene? har ikke sett deg ute på veien annet enn på ingeirstrand et par ganger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...