NiklasJa Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Ja! Men heller i Tomterskogen eller langsvingen på drømtrop (personloige favoritter i nærmiljøet!). Men nå om dagen sladder jeg så lite med min bil. Er heller ute med 4x4 pick up. 4 hjuls trekk er det desidert morsomste jeg vet om på vinterføre. Frister å kjøpe en subaru impretza (90 hk versjonen) elns. Å ha som vinterbil neste år. Slepper jeg å være redd for min kjære BMW og kan satse med liv og lemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 tomterskogen har jeg ikke vært på, Drømtorp er bra, men er jo jævli mye kontroll av onkel der da, generelt ski er jo ikke noe sted for å herje med bil! mye politi Subaru er arti, kjørte en justy 3syl. 1.1 med rød 4x4 knapp på girkula ganske arti bil å leke med, men like sikker som en makrell i tomat boks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Rusten eller listene?Bilen har vært ditec behandlet hele sitt liv så resten av bilen er nydelig. Understellet også. Listene. Finnes ingen enklere måte å ødelegge en e46 på enn å hive på shadowline lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Jeg synes skyggelinje tar seg bedre ut på blå biler. Chrome lister ser så billig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Jeg synes skyggelinje tar seg bedre ut på blå biler. Chrome lister ser så billig ut. Du ser billig ut for tenk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Rusten eller listene?Bilen har vært ditec behandlet hele sitt liv så resten av bilen er nydelig. Understellet også. Listene. Finnes ingen enklere måte å ødelegge en e46 på enn å hive på shadowline lister Tull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Rusten eller listene?Bilen har vært ditec behandlet hele sitt liv så resten av bilen er nydelig. Understellet også. Listene. Finnes ingen enklere måte å ødelegge en e46 på enn å hive på shadowline lister Tull Kjeften din hehe Neida, er såklart smak og behag, men jeg har hittils ikke sett en bimmer jeg har foretrukket shadowline på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Shadowline uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Shadowline uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 En riktig så "liten" sleeper dette! Koonge:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 shadow linjer er rått.. eni i at crome ser billig ut få biler som kler crome rå bil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 hvis du skulle lakkert bilen i en fin blå farge så hadde orient blau hvert veldig fint... den er blå når det er lyst ute og ser nesten svart ut i mørke og skimter over til lilla når lyset treffer den... har den fargen på min... og synes det er noe av det fineste jeg har sett:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Så en stor bulk idag rett over bensinlokket. Skjønner ikke hvordan den kan ha kommet dit.Er så ufattelig kjipt. Får lyst til å bare legge meg ned å grine. Dette skjedde meg også engang riktig nok en ascona b for sikkert 10 år siden, men det var veldig kjedelig. Visste jo ikke hvem man skulle skylde på for jeg hadde ikke merket noe, bulken bare var der en dag. Uansett flott bil du har enkel forklaring på dette, se etter, det skjer på 50% av alle b-asconaer. de er litt vel myke i karosseriet, så med litt hard påkjenning så får de en slak bulk på bekskjermene. gjerne rett under bakkanten av bakre siderute. dersom man hadde hengerfeste på disse skjedde dette garantert, ellers så kom de gjerne på de som brukte bilen litt hardt! jeg håper da virkelig at en nyere BMW coupe er stivere enn en ascona, og at dette ikke er skyld i nevnte bulk på denne. men nok OT i denne omgang, jeg må si at du vet å prioritere gutt! e46 coupe med presse er en vinner! ser veldig bra ut denna bilen din og, men jeg savner litt et utseende som er litt mer agressivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 En liten update. Å bytte girkasse viste seg å være en større utfordring en ventet, mulig jeg var litt naiv og trodde alt skulle passe med en gang. Mellomaksel er lovet fra levert i morgen. Nye giroverføringer er kommet fra GS. Super short shift fra schmiedemann er også i hus. Får bare håpe at alt passer nå. Gamle 330 kassa mi skal jeg selge til en kar i trøndelag. Det kjipe er at det er noe inne i kassa, noe med skiftegaffel sjaltinga. Alf Lie skulle fikse dette for under tusenlappen så jeg hadde flaks i uflasken. Var tydeligvis bare å åpne et bakdeksel og bytte en del til ti kroner. Har også fått byttet til sommer felger og dekk. Har avtalt med en kar i polen som skal sette på m3 fanger foran og m-tech 2 på siden/bak for meg i polen. Han skal også lakkere bilen utvendig. Blir samme farge som jeg hadde og skyggelinje. Siden polske zloty er så lav i kurs nå koster det bare 6000kr for omlakkering. Koster mer for m-tech plastikken. Skal ned dit fre 8 mai. Har også ACS stab stang som må monteres på bilen. Har en masse snax kjøpt fra ebay liggende som venter på å bli monter. Bla. Olje kjøler, facelift baklykter og M3 instrumentpanel. Her er et bilde av supraen som en god kompis har kjøpt seg. Den har rimelig agressivt utseende. Ikke min smak, men må inrømme at den er rimelig bøs. Gleder meg til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Dæven.. Den er jo ikke så rent ukjent heller den der! Fresk kjerre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå