Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Lyden på en 320 og 325 er vell stort sett det samme, utenom draget :wink: Er faktisk heller ikke så overdrivi stor forskjell på draget i disse bilene.

Hadde en 520 som lå hakk i hæl på en ihjælkjørt 325 :wink:

Jeg ville heller funnet en 320 i god stand. Du får fortsatt samme gode sekserlyden, en bil som er mindre ihjelkjørt og som er billigere å bruke/forsikre.

Skrevet

Og så lenge du bare er 16år, kan du jo fort spare i 2år til og faktisk kjøpe en som er mer verdt å ha..

Bilen du linker til, kunne jeg kanskje gitt halvparten for.

Nei, spar pengene dine i 2år til og kjøp da.

Skrevet

Hei

Jeg solgte min 1992 320i ifjor (september) for 30000kr.

Den var gått 295000km og har blitt tatt godt vare på.

Min hadde: 18" OZ Racing felger, alle foringer byttet til Powerflex (ifjor sommer), Riegerfront, sideskjørt, hekkspoiler (AC Schitzer), godkjent senket (50/30). Det var gjort mye med den, men likenvel tok jeg bare 30000kr for den.

Det jeg vil frem til: Den bilen du vil ha er overpriset og sikkert godt grisekjørt.

Skrevet

Synes folk er fryktelig fordomsfulle her. Jeg tror faktisk ikke denne bilen er så ihjelkjørt som mange skal ha det til. Hadde den hatt en sliten uoriginal m-tech front, no ekstra jallastyling her og der hadde jeg derimot blitt mer skeptisk. Vil tro denne bilen har vært eid av voksne frem til nåværende eier som tydelig er ungdom. Så spørs hvor lang tid han har hatt på å ødelegge den. Jeg ville styrt unna en med så høy km stand pga. det er vanskelig å selge videre, samt at alt i karosseriet begynner å bli slitent. Slitne dørhengsler, seter, dørtrekk osv. er irriterende. Bilen føles fort oppbrukt ut. Og hva en 16åring skal med en 325 forstår jeg ingenting av. Kjøp en 320 om 1,5 år når du har spart mer og bilene har blitt billigere. Ingen ferske sjåfører/"verdensmestere" har bruk for 192hestekrefter. Vi har sett nok at tragiske resultater av det før. Eks Bygdøy ulykken i fjor.

Skrevet
Synes folk er fryktelig fordomsfulle her. Jeg tror faktisk ikke denne bilen er så ihjelkjørt som mange skal ha det til. Hadde den hatt en sliten uoriginal m-tech front, no ekstra jallastyling her og der hadde jeg derimot blitt mer skeptisk. Vil tro denne bilen har vært eid av voksne frem til nåværende eier som tydelig er ungdom. Så spørs hvor lang tid han har hatt på å ødelegge den. Jeg ville styrt unna en med så høy km stand pga. det er vanskelig å selge videre, samt at alt i karosseriet begynner å bli slitent. Slitne dørhengsler, seter, dørtrekk osv. er irriterende. Bilen føles fort oppbrukt ut. Og hva en 16åring skal med en 325 forstår jeg ingenting av. Kjøp en 320 om 1,5 år når du har spart mer og bilene har blitt billigere. Ingen ferske sjåfører/"verdensmestere" har bruk for 192hestekrefter. Vi har sett nok at tragiske resultater av det før. Eks Bygdøy ulykken i fjor.

Og utfordringen er at en slik 325 gir deg horn i panna.

Jeg som er snart 40 får også tung gassfot i min, og må stadig ta meg i det :D

Skrevet

Du er 16 år..du kan heller spare penger og kjøpe deg en bil når du er 18 som er gått mye mindre enn den du vurdere..

denne bilen kan koste deg fort 50k i deler etter hvert det begynner og feile den noe..

Skrevet

Vær litt tålmodig..

Kjøp heller en billigere bil. jeg kjøpte min bil for 60 lapper fordi jeg hadde penger til det der og da.

Seinere har jeg vel funnet ut at det nesten er dyrere og faktisk bruke bilen. Betaler 950kr i måneden i forsikring (320) og bensin fyller jeg så ofte jeg har råd, 6er motor bruker litt !! Spar i 2 år til du.

Skrevet

De 91 modellene som ikke har gått 350k er vel stort sett justerte, For ti år siden når jeg vurderte en slik en var de gått rundtom 150-200 tusen. Når jeg kikker litt på desse bilene idag...

Joda! De har rulla rundt om 150-200 tusen.

Sannsynlig?

Skrevet
De 91 modellene som ikke har gått 350k er vel stort sett justerte, For ti år siden når jeg vurderte en slik en var de gått rundtom 150-200 tusen. Når jeg kikker litt på desse bilene idag...

Joda! De har rulla rundt om 150-200 tusen.

Sannsynlig?

Er jo ikke usannsynelig at en 17 år gammel bil ikke har gått mer enn 200k.. Det er jo ca 12 000 km pr år. Noe som er ganske vanlig.

Skrevet
njaa. vanlig å vanlig. Men tviler på att de bilene jeg kikka på for 10 år siden var justert fremover.

Jeg søkte det opp, "Gjennomsnittlig kjørelengde for personbilene i 2006 var 13 300 kilometer ". Så ikke noe mer å si på det. Og tror ikke akkurat den gjennomsnittlige bmw kjøreren kjører så sykt mye mer enn alle andre :P

Skrevet

Neivel.. De har vel stått stille de siste 10 åra da.. Men viss du sjekker gjennomsnittlig kjørelengde i tyskland da?

De fleste 325 E36 er bruktimporterte. Hva slags kjørelengde har de?

Jeg sier ikke att ALLE 325 har rusla 350k.

Men jeg ser biler som jeg personlig sjekka ut for ti år siden har gått MINDRE i dag enn for ca 10 år siden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...