nicooo Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Så en tråd her tidligere idag om en som solgte justerbare senkesett til diverse BMWer med pris ved gruppekjøp på rundt 4500kr pr sett. Noen som kan si meg hvor denne tråden plutselig tok veien?? takker for svar.
nicooo Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 gudene veit. han ville vell ikke selge fler da? litt synd for jeg skulle gjerne bestillt et sett.... hvis noen husker hva nettsia hans het så spytt gjerne ut!
Sir Hofstad Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Tråder blir ikke fjernet fra forumet pga det, de blir stengt.
nicooo Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 trodde det jeg å. noen som har en logisk forklaring på dette?
Aroid Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 er vell ikke lov å selge igjenom firma i forumet trur jeg.
[space] Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Denne tråden ble slettet pga tidligere problemer ved annonsering.
Sir Hofstad Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 ":32vs0gii]Denne tråden ble slettet pga tidligere problemer ved annonsering. Var det jeg lurte på ja.
Janka7 Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Kjærestens tråd om salg av bilpleieprodukter ble fjernet uten varsel for noen uker siden også... Synd med tanke på de som ikke driver så stort at det er aktuelt å annonsere, kun hobbybasis...
Sir Hofstad Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Tror ikke det er bare det. Jeg selger privat bla chip til bimmere til selvkost. Og reklamerer for det her som du ser...
Janka7 Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Var en salgstråd da, som denne: http://forum.club-honda.org/showthread.php?t=30821 (snille meg reklamerer litt for ham også ) men han fikk den slettet.
Gunnar Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 1. Annonsering i forumet er kun for enkle privatsalg og betalende sponsorer. 2. Se [space] sitt innlegg. janka7, Når det gjelder tråden du henviser til, så var han her kun for å selge (hadde ikke noen fartstid her). Hyggelig kar og han oppførte seg fint, men det er så mye sånt at hvis vi skulle tillatt det, så hadde forumet vært "nedspammet" med sånt. "Alle" har selvfølgelig noble hensikter og sier de gjør det for brukerne her inne sin skyld og at det ikke er fortjeneste inne i bildet. Skeptisk sier jeg.
[space] Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Den som janka7 nevner her ble fjernet på grunnlag av det virket som et noe større opplegg enn "selge billig til venner" han drev med. Regner med tilbud om annonsering ble sendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå