Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en tråd her tidligere idag om en som solgte justerbare senkesett til diverse BMWer med pris ved gruppekjøp på rundt 4500kr pr sett. Noen som kan si meg hvor denne tråden plutselig tok veien?? takker for svar.

Skrevet

gudene veit. han ville vell ikke selge fler da? litt synd for jeg skulle gjerne bestillt et sett.... :?

hvis noen husker hva nettsia hans het så spytt gjerne ut! :D

Skrevet

Kjærestens tråd om salg av bilpleieprodukter ble fjernet uten varsel for noen uker siden også...

Synd med tanke på de som ikke driver så stort at det er aktuelt å annonsere, kun hobbybasis...

Skrevet

1. Annonsering i forumet er kun for enkle privatsalg og betalende sponsorer.

2. Se [space] sitt innlegg.

janka7, Når det gjelder tråden du henviser til, så var han her kun for å selge (hadde ikke noen fartstid her). Hyggelig kar og han oppførte seg fint, men det er så mye sånt at hvis vi skulle tillatt det, så hadde forumet vært "nedspammet" med sånt. "Alle" har selvfølgelig noble hensikter og sier de gjør det for brukerne her inne sin skyld og at det ikke er fortjeneste inne i bildet. Skeptisk sier jeg.

Skrevet

Den som janka7 nevner her ble fjernet på grunnlag av det virket som et noe større opplegg enn "selge billig til venner" han drev med. Regner med tilbud om annonsering ble sendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...